10 هتل بزرگ دنیا را بشناسید

به گزارش بلاگ پو، چه چیزی یک هتل را به یک گراند هتل تبدیل می کند؟ تعداد ستاره ها؟ موقعیت؟ نوع محبوبیتی که به خاطر رفت و آمد ستاره های مشهور، افراد ثروتمند یا مردم معمولی به دست می آورند؟ آیا این عنوان به انحصاری بودن و درجه حریم خصوصی ارتباطی دارد؟ خب در واقع تمام این موارد می توانند در کسب این عنوان دخیل باشند. در این راهنما به 10 هتل بزرگ دنیا پرداخته ایم.

10 هتل بزرگ دنیا را بشناسید

اکسکالیبر، لاس وگاس

اکسکالیبر (The Excalibur) یکی از بزرگ ترین هتل های لاس وگاس است و یکی از بهترین های شهر نیز به شمار می رود. قرار داشتن آن در یک ساختمان با تم قرون وسطایی خود به تنهایی یکی از عوامل جذابیت آن است. این هتل که از سال 2008 آغاز به کار کرده، 3981 اتاق در 28 طبقه در دو برج را برای مهمانان در نظر گرفته ولی برخی از مشتریان اعتقاد دارند هنوز هم جا برای رسیدن به تمام پتانسیل آن وجود دارد. جدای از اتاق، چندین سینما و تئاتر، فروشگاه و رستوران هم برای سرگرمی بیشتر مهمانان تعبیه شده است.

ونیشن، لاس وگاس

ونیشن (The Venetian) کمی از هتل قبلی فاصله دارد و تم و اتمسفری متفاوت را به مهمانانش پیشنهاد می کند. این هتل از سال 1999 درهای خود را به روی مردم گشود و به خاطر پنج ستاره اش، جزو گران ترین اقامتگاه های لاس وگاس به شمار می آید. قیمت اتاق های ونیشن از شبی 163 دلار آغاز می شود. همانطور که از نام آن حدس می زنید، با انتخاب اینجا وارد حال و هوای شهر ونیز خواهید شد و این اتمسفر با گوندولاها و یک کانال آب کامل می شود. برای کسانی که دنبال سرگرمی های معمول و شام خوب هستند، این هتل فروشگاه های برجسته ای از طراحان برجسته و رستوران های اعلا را در نظر دارد.

امبسدور سیتی، پاتایا

هتل امبسدور سیتی (Ambassador City) در شهر پاتایا واقع شده و 4210 اتاق مهمان دارد که به طور مساوی در چهار جناح آن تقسیم شده اند. هر جناح هتل تم خاص خود را دارد و همین امر باعث تنوع در اتاق ها می شود. امبسدور سیتی گزینه ای عالی برای کسانی است که می خواهند در کنار ساحل باشند و منظره خوبی از دریا را هم تماشا کنند؛ زیرا اینجا تنها چند متر با دریا فاصله دارد. این هتل یکی از قدیمی ترین هتل های تایلند است و علیرغم امکانات لوکسش، قیمتی قابل قبول دارد. قیمت اتاق ها از شبی 38 دلار آغاز می شوند.

ماندالای بی، لاس وگاس

هتل 43 طبقه ای ماندالای بی (Mandalay Bay) در قلب لاس وگاس واقع شده و ترکیبی از تفریحات، خرید، شام و غیره را در یک پکیج کامل به مهمانان هدیه می کند. این هتل 4337 اتاق داشته و یکی از بزرگ ترین اقامتگاه های آمریکا به حساب می آید. همچنین می توانید از استخر، اسپا و حتی کلیسای کوچک داخل آن استفاده کنید. نرخ اتاق های اینجا از شبی 77 دلار آغاز می شود اما بیشتر مردم سوئیت های گران را ترجیح می دهند و برای همین اول از همه آن ها پر می شوند.

لاکسور، لاس وگاس

لاکسور (The Luxor) شاید در نزدیکی هتل های برجسته دیگری که پیش تر نام بردیم واقع شده باشد، اما این هتل با تم مصری به خوبی می داند که چطور برای خود تمایز ایجاد کند. لاکسور در سال 1993 ساخته شد و به خاطر سازه هرمی و ابوالهولش شهرت دارد. این هتل به خاطر سرویس دهی اش توانسته 3 ستاره و نیم دریافت کند. در اینجا امکانات مدرن و جاذبه های بزرگی در اختیار خواهید داشت و نرخ اتاق ها هم از شبی 40 دلار آغاز می شود.

وین اند آنکور، لاس وگاس

هتل های خواهر وین اند آنکور (The Wynn & Encore) شاید کمتر از 10 سال سن داشته باشند، اما هر دو به یک اندازه موفقیت کسب کرده اند و به ویژه در بازار هتل داری لوکس جایگاه خود را به دست آورده اند. هتل وین در سال 2005 و دیگری در سال 2008 درهای خود را به روی مهمانان گشودند و رو به ماندالای بی هستند. این هتل 4748 اتاق دارد. جدای از ویژگی های معمولی که در هتل های شیک و معمول لاس وگاس پیدا می کنید، هتل وین، دارای یک زمین گلف است. اقامت در اینجا حداقل شبی 120 دلار هزینه خواهد داشت.

دیزنی آل استار ریزورت، اورلاندو

وقتی درباره هتل حرف می زنیم شاید تم پارک ها فاصله زیادی از ذهن داشته باشند اما دیزنی آل استار ریزورت (Disney All-Star Resort) در اورلاندوی فلوریدا در آمریکا یک استثنا به حساب می آید. این تم پارک منحصر به فرد دیزنی، از سه ریزورت ترکیب شده در یک مجموعه تشکیل می شود و هر کدام موضوع خودشان را دارند. یکی به ورزش، دیگری به موسیقی و آخرین مورد به فیلم اختصاص دارد. به طور کل این مجموعه دارای 5658 اتاق است و کمترین قیمت سوئیت 120 دلار در شب خواهد بود. اگر بخواهید زمانی عالی را با بچه ها خود سپری کنید، باید حتماً به سراغ این مجموعه بروید.

فرست ورلد هتل، پاهانگ

فرست ورلد هتل (First World Hotel) در پاهانگ (Pahang) در مالزی واقع شده و به نظر رنگارنگ و سرگرم کننده می آید. این هتل را در فاصله اندکی از تم پارک جنتینگ (Genting) ساخته اند و مهمانان به سادگی می توانند برای تفریح به سراغش بروند و سفرشان را با هیجان و سرگرمی کامل کنند. در این هتل 6118 اتاق وجود دارند که همگی کاملاً کاربردی هستند. البته بخش های مختلفی از هتل اکنون تحت نوسازی قرار گرفته اند.

MGM گراند اند سیگنچر، لاس وگاس

MGM گراند اند سیگنچر (MGM Grand & Signature) در سال 1993 ساخته شد و از چهار برج و 30 طبقه تشکیل می شود. این هتل 6772 اتاق برای ارائه به مهمانان دارد و بزرگ ترین هتل لاس وگاس به شمار می آید. حتی اجراها و رویدادهای بزرگی مانند مسابقه های بوکس و کنسرت های گوناگون هم در آن برگزار می شوند. این هتل هم مانند هر گراند هتل دیگر لاس وگاس، مرکز خرید، رستوران و فروشگاه های مختلف دیزاینرهای برجسته را برای تفریح کامل مهمانان در نظر گرفته است.

ایزمیلوو، مسکو

ایزمیلوو (Izmailovo) در مسکو دارای 7500 اتاق بوده و به طور کل از چهار برج با 30 طبقه تشکیل می شود. هر برج نام خود را از الفبای یونانی به نام های، آلفا، بتا، وگا و گاما-دلتا گرفته است. ایزمیلوو در زمین رومانوف (Romanov) سابق واقع شده و در سال 1980 میزبان ورزشکاران المپیک بود. این هتل سه ستاره، به بسیاری از جاذبه های گردشگری هم نزدیک است.

منبع: گردشبان
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 40536

به "10 هتل بزرگ دنیا را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 هتل بزرگ دنیا را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید