14 هزار مددجو از خدمات درمانی کمیته امداد بهره مند شدند

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، عباس اهرابی ارائه خدمات درمانی به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد را یکی از سرفصل های مهم حمایتی این نهاد برشمرد و اظهار کرد: هم اکنون 14 هزار نفر از مددجویان شهری بالای 20 هزار نفر در شهرهای بجنورد، اسفراین، شیروان و آشخانه از مزایای بیمه خدمات درمانی بهره مند هستند.

14 هزار مددجو از خدمات درمانی کمیته امداد بهره مند شدند

اهرابی بابیان اینکه بیمه درمانی پایه به لحاظ قانونی شامل مددجویان ساکن شهرهای بالای 20 هزار نفر می گردد، اعلام کرد: این بیمه 100 درصد از هزینه های درمانی شهروندان تحت حمایت را پرداخت می نماید.

وی با یادآوری اینکه ارائه خدمات درمانی به روستاییان و شهرهای زیر 20 هزار نفر از چند سال گذشته از وظایف کمیته امداد این استان برداشته گردیده است، اضافه کرد: این نهاد با ایجاد تمهیدات لازم به صورت موردی و همچنین منابع خیران به بیماران روستایی و شهرهای کوچک خدمات درمانی ارائه می دهد به طوری که طی سال 96، دو میلیارد و 300 میلیون تومان در این حوزه هزینه نموده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 6 میلیارد و 500 میلیون تومان برای پرداخت هزینه های درمانی مددجویان شهری پرداخت گردیده است، ادامه داد: سال جاری نیز با توجه به حجم افراد تحت حمایت این نهاد پنج میلیارد و 500 میلیون تومان برای ارائه خدمات درمانی به مددجویان پیش بینی گردیده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه هم اکنون یک هزار بیمار خاص و صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد این استان قرار دارند، گفت: سال جاری 700 میلیون تومان برای تأمین تجهیزات درمان بیماران صعب العلاج هزینه می گردد.

اهرابی تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد این نهاد برای خدمات رسانی آسان به مددجویان را 141 مورد برشمرد و اضافه کرد: سال جاری 22 پزشک عمومی، 39 پزشک متخصص و دو فوق تخصص، هشت درمانگاه، هفت بیمارستان، پنج کلینیک، هفت پارا کلینیک، 35 داروخانه، هفت دندان پزشک و همچنین 9 آزمایشگاه با این نهاد همکاری دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 شهریور 1397 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 557

به "14 هزار مددجو از خدمات درمانی کمیته امداد بهره مند شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "14 هزار مددجو از خدمات درمانی کمیته امداد بهره مند شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید