14 پارک در آستانه سال جدید در کرمان به بهره برداری می رسد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، محمدعلی قنبری ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید اعضای شورای شهر کرمان از پروژه های شهری گفت: حدود 18 پارک برای سال آینده در دست اجرا داریم و 13 الی 14 پارک برای شب عید آماده افتتاح می گردد.

14 پارک در آستانه سال جدید در کرمان به بهره برداری می رسد

وی ادامه داد: این پارک ها در چهار منطقه شهر کرمان پخش هستند و دو الی سه پارک مانند پارک مطهری و پارک میدان گنجعلیخان و … در دست بازسازی است.

قنبری با اشاره به اینکه احداث پارک ها بر عهده معاون زیربنایی شهرداری است، بیان نمود: پارکی که عملیات عمرانی آن تمام می گردد به معاونت خدمات شهری برای زیباسازی و درست کردن فضای سبز واگذار می گردد.

وی بیان کرد: طرح پیاده رو کردن و بهسازی میدان ارگ همراه با گلبازخان از خرداد ماه سال آینده اجرا می گردد.

معاون حمل و نقل و زیربنایی شهرداری کرمان ابراز داشت: فراوریات کارخانه فراوری جدول و قطعات بتنی شهرداری کرمان بهترین کیفیت را در سطح استان دارد و تمام شهرهای کوچک استان از این کارخانه خرید می نمایند.

قنبری بیان نمود: ما در کارخانه فراوری قطعات بتن شهرداری کرمان به خودکفایی در زمینه فراوری جدول و نیوجرسی رسیده ایم و با امکاناتی که در حال حاضر داریم امکان فراوری جدول به صورت رنگی نیست.

وی توضیح داد: انتهای خیابان مهدیه تا شهدای خانوک پیاده رو سلامت، دوچرخه سواری و فضای سبز در حال ساخت است که طول این جهت یک کیلومتر است و این جهت برای شب عید آماده نمی گردد.

اعضای شورای شهر کرمان به همراه معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهردار کرمان از 19 پارک در حال ساخت یا بهسازی و کارخانه فراوری قطعات بتنی شهرداری کرمان بازدید کردند.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 5182

به "14 پارک در آستانه سال جدید در کرمان به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "14 پارک در آستانه سال جدید در کرمان به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید