28 شهریور تا 3 مهرماه؛ جشنواره فرهنگی اندونزی در ایران

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران: به مناسبت هزارمین سال شروع روابط فرهنگی بین ایران و اندونزی، جشنواره فرهنگی اندونزی به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در برج میلاد تهران برگزار می گردد.

28 شهریور تا 3 مهرماه؛ جشنواره فرهنگی اندونزی در ایران

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، جشنواره فرهنگی اندونزی از تاریخ 28 شهریورماه تا 3 مهرماه امسال با حضور هنرمندان اندونزیایی در عرصه های مختلف موسیقی، صنایع دستی ، فیلم ، نساجی و حرکات آیینی برگزار می گردد.

هنرمندان اندونزی به همراه مقامات ارشد فرهنگی اندونزی چون وزیر فرهنگ این کشور در قالب یک هیات 125 نفره میهمان ایران هستند.

این جشنواره به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و با همکاری سفارت جمهوری اندونزی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت امور خارجه، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ، برج میلاد و فرهنگسرای اندیشه برگزار می گردد.

مراسم افتتاحیه رسمی هفته فرهنگی اندونزی در تهران روز یکشنبه 31 شهریور ماه 1392،ساعت 17 بعد ازظهر در سالن اصلی مرکز همایشهای برج میلاد با حضورمحمد نوح وزیر فرهنگ اندونزی، خرمشاد رییس سازمان و فرهنگ و ارتباطات اسلامی و بعضی از فرهیختگان و نام آوران عرصه های مختلف هنری ایران زمین برگزار خواهد شد.

بعضی از برنامه های این جشنواره همچون نمایش فیلم های برگزیده این کشور از روز پنج شنبه 28 شهریورماه در برج میلاد تهران قابل بازدید عموم است.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 11363

به "28 شهریور تا 3 مهرماه؛ جشنواره فرهنگی اندونزی در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "28 شهریور تا 3 مهرماه؛ جشنواره فرهنگی اندونزی در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید