4 زمین چمن در دانشگاه بیرجند در اختیار دانشجویان قرار گرفته است

به گزارش بلاگ پو، مدیر تربیت بدنی دانشگاه بیرجند گفت: 3 زمین چمن مصنوعی و یک چمن طبیعی در دانشگاه بیرجند در اختیار دانشجویان قرار گرفته است و امکانات اکثر رشته های ورزشی در این سالن ها موجود است.

4 زمین چمن در دانشگاه بیرجند در اختیار دانشجویان قرار گرفته است

سیده عذرا میرکاظمی، مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه بیرجند در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، به تشریح تجهیزات ورزشی این دانشگاه پرداخت و گفت: مجموعه آبی میلاد، سالن های ورزشی فجر و کوثر، سالن بدنسازی تختی، سالن چند منظوره غدیر در پردیس امیرآباد دانشگاه بیرجند از جمله امکانات ورزشی است که در اختیار دانشجویان قرار گرفته است.

میرکاظمی بیان نمود: سه زمین چمن مصنوعی و یک زمین چمن طبیعی هم از فضا های ورزشی دانشگاه است که تمرین در رشته های ورزشی مختلف در آن امکان پذیر است.

مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه بیرجند با بیان اینکه بعضی فضا های ورزشی نیز در خوابگاه فعالیت هستند، اضافه نمود: فضا های ورزشی روباز والیبال و فوتبال و سالن بدن سازی در خوابگاه پسران دایر است. در خوابگاه دختران هم چمن مصنوعی و تعدادی دستگاه های پارکی بدنسازی تعبیه نموده ایم.

وی ادامه داد: میز تنیس روی میز در همه خوابگاه ها موجود است و سالن بدنسازی در اکثر خوابگاه فعالیت دارد.

میرکاظمی بیان نمود: امکانات تمرین ورزش های رزمی، ایروبیک، والیبال، بستکتبال، فوتسالف بدمینتون، هندبال و ژیمناستیک، دارت و شطرنج در اکثر سالن های ورزشی دانشگاه بیرجند موجود است.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 14403

به "4 زمین چمن در دانشگاه بیرجند در اختیار دانشجویان قرار گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 زمین چمن در دانشگاه بیرجند در اختیار دانشجویان قرار گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید