85 درصد از اشتغال تعهد شده بخش گردشگری اردبیل محقق شد

به گزارش بلاگ پو، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از تحقق 85درصدی اشتغال تعهدشده بخش گردشگری این استان اطلاع داد.

85 درصد از اشتغال تعهد شده بخش گردشگری اردبیل محقق شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی سرپرست این اداره کل امروز شنبه 27 مرداد 97 با اعلام این خبر توضیح داد: در پی قول مساعد استاندار محترم در مورد ایجاد اشتغال 20 هزار نفری در اردبیل طی امسال، این اداره کل نیز رقمی از ایجاد فرصت های شغلی را متعهد شده است.

او افزود: از آن جایی که توسعه اشتغال به وسیله سرمایه گذاری های انجام شده بخش خصوصی از سیاست های اداره کل محسوب می گردد، با حمایت های انجام شده و برطرف موانع سرمایه گذاری ایجاد زمینه اشتغال تسهیل شده است.

به گفته سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل تاکنون از کل سهم اشتغال تعهد شده به تعداد 575 مورد، تعداد 492 مورد شغل جدید در بخش گردشگری و صنایع دستی و هنرهای سنتی ایجاد شده است.

فلاحی متذکر شد: پیش بینی می گردد با توجه به روند فعلی ایجاد فرصت های شغلی تا خاتمه سال شاهد افزایش میزان اشتغال ایجاد شده نسبت به اشتغال تعهد شده باشیم.

او افزود: برطرف مشکل بیکاری امکان پذیر نخواهد بود مگر به واسطه استفاده از ظرفیت های استان اردبیل و در مقایسه با سایر حوزه ها، در بخش گردشگری فرصت های متعددی فراهم است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل افزود: این اداره کل حامی تمامی طرح های اشتغال زا است تا بتواند در برطرف دغدغه بیکاری جوانان سهمی ایفا نماید.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: میراث آریا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 10798

به "85 درصد از اشتغال تعهد شده بخش گردشگری اردبیل محقق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "85 درصد از اشتغال تعهد شده بخش گردشگری اردبیل محقق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید