9 حقیقت در خصوص بازسازی ساختمان

به گزارش بلاگ پو، 9 حقیقت در خصوص بازسازی ساختمان

پیش از آغاز کار بازسازی ساختمان، بهتر است در کنار تحقیق برای جستجو و انتخاب تیمی متخصص و حرفه ای در این زمینه،همچون تیم تخصصی خبرنگاران، حقیقت ها و نکاتی را در خصوص بازسازی و پیمانکاران استخدامی بدانید. با ما همراه باشید تا بعضی از آنها را باهم آنالیز کنیم :

9 حقیقت در خصوص بازسازی ساختمان

جهت دریافت خدمات بازسازی مطب با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

آنها نمی خواهند با تیم شما کار نمایند.

این اولین مورد از 9 حقیقت در خصوص بازسازی ساختمان است. فرض کنید پس از جستجو و استخدام افراد متخصص، قصد انجام کارهای نوسازی خانه نظیر بازسازی آشپزخانه تان را داشته باشید. اکنون پس از بستن قرارداد، زمام امور را به تیم استخدامی می سپارید و برای بهتر پیش رفتن کار و دستیابی به نتیجه ایده آل، می بایست اجازه دهید پیمانکاران از تیم خودشان بهره ببرند تا در آینده از بروز مسائل احتمالی نیز جلوگیری گردد. البته در صورت پیشنهاد شما ممکن است آنها نیز این درخواست همکاری را قبول ننمایند.

آنها دوست ندارند از لوازم قدیمی استفاده نمایند.

به عنوان دومین مورد 9 حقیقت در خصوص بازسازی ساختمان، باید بدانید در انجام امور بازسازی و نوسازی بنا از دیدگاه تیم پیمانکاری، بهتر است تا حد امکان برای نمایان شدن و جلوه بهتر نمای جدید، از مواد و لوازم قدیمی استفاده نگردد. در کنار هزینه ای که برای ایجاد تغییرات در ساختمان جهت نوسازی، رفع کردن اشکالات و تعویض اتصالات ساختمان متحمل می شوید اگر کارهایی نظیر اجرای سقف کاذب، کاغذ دیواری، اجرای دیوار و … انجام دهید و یا برخی لوازم درون خانه همچون کابینت ها، کاشی ها، کفپوش ها، شیشه ها و… را تعویض کنید، تغییراتی که اعمال نموده اید به صورت چشمگیری جلوه گر خواهند شد.

بازسازی آشپزخانه توسط تیم متخصص

آنها اعتماد بیشتری به تیم خودشان دارند.

در صورتی که با تیمی متخصص برای انجام کارهای بازسازی ساختمان قرارداد بستید و کارها را آغاز کردید، همان گونه که در اولین مورد از 9 حقیقت در خصوص بازسازی ساختمان ذکر شد، تیم استخدامی معمولا تمایلی به همکاری با تیم شما ندارند و اگر هم این همکاری صورت گیرد، اعتمادشان به تیم خودشان نسبت به تیم شما بسیار بیشتر خواهد بود و به دلیل اینکه قبلا با تیم خود کار نموده و به خصوصیات اخلاقی، عادت های کاری یکدیگر آشنایی دارند، در کل با آنها راحت تر هستند.

آنها کارهای اضافه انجام نمی دهند.

برخی از صابخانه هایی که از این مورد به عنوان چهارمین مورد از 9 حقیقت در خصوص بازسازی ساختمان متضرر شده اند، اعلام نموده اند که برخی از مسائل و مسائلی که در زمان عقد قرارداد وجود نداشته و پس از آن و در اثر آغاز عملیات بازسازی به وجود آمده اند، توسط پیمانکار ممکن است گردن گرفته نگردد. بهترین راه برای حل ایم مسئله عقد قرارداد با وظایف و مسائل اضافی پس از امضای قرارداد است. با انجام این کار ممکن است کمی هزینه بالاتری متحمل شوید، اما خیالتان از بابت مسائل آسوده خواهد بود.

منبع: رویا مال
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 23904

به "9 حقیقت در خصوص بازسازی ساختمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 حقیقت در خصوص بازسازی ساختمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید