دردسر جدید جانسون به دلیل توهین اخیر وی به زنان محجبه

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از روزنامه ایونینگ استاندارد، در پی افزایش انتقادها از بوریس جانسون وزیر خارجه پیشین انگلیس به دلیل اظهارات توهین آمیز وی درباره زنان برقع پوش، یک منبع مطلع در حزب محافظه کار انگلیس موسوم به توری امروز اظهار داشت که وی احتمالاً مورد تحقیق و تفحص قرار خواهد گرفت.

دردسر جدید جانسون به دلیل توهین اخیر وی به زنان محجبه

این منبع مطلع به روزنامه مذکور گفت: رفتار وی احتمالاً ناقض قواعد رفتاری حزب شمرده گردیده و مورد آنالیز قرار می گیرد. تصمیم نهایی درباره بوریس جانسون تا ساعاتی دیگر اتخاذ خواهد شد.

ترزا می نخست وزیر انگلیس نیز چندی پیش خواهان معذرت خواهی وی در این رابطه گردیده بود.

برندن لوئیس رئیس حزب محافظه کار بریتانیا سه شنبه هفته جاری از بوریس جانسون وزیر امور خارجه سابق این کشور خواست به دلیل به سخره دریافت مسلمانانی که برقع به چهره دارند، به صورت رسمی عذرخواهی کند.

وزیر خارجه سابق بریتانیا که به ارتکاب اشتباهات فاحش و ایراد سخنان تحریک آمیز شهرت دارد دوشنبه این هفته در مصاحبه با روزنامه دیلی تلگراف ضمن درخواست برای ممنوعیت استفاده از برقع در مکان های عمومی، این پوشش را مسخره و عجیب توصیف نموده بود.

وی همچنین پا را از این فراتر گذاشته و زنانی را که از این پوشش برای حجاب خود استفاده می نمایند، به صندوق های پستی و دزدان بانک تشبیه نموده بود.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 12 شهریور 1397 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 383

به "دردسر جدید جانسون به دلیل توهین اخیر وی به زنان محجبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دردسر جدید جانسون به دلیل توهین اخیر وی به زنان محجبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید