پیش بینی سیلابی شدن رودخانه ها در 10 استان، از تردد قایق ها و شناکردن در خزر جلوگیری گردد

به گزارش بلاگ پو، سازمان هواشناسی کشوربا صدور اطلاعیه ای از بارش باران و وزش باد شدید در 10 استان طی فردا و پس فردا (28 و 29 مردادماه) و از آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه و تردد قایق های تفریحی و شنا کردن در خزرخبرداد.

پیش بینی سیلابی شدن رودخانه ها در 10 استان، از تردد قایق ها و شناکردن در خزر جلوگیری گردد

به گزارش خبرنگاران، در اطلاعیه سازمان هواشناسی آمده است: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی و خروجی مدل ها، فردا و پس فردا (28 و 29 مرداد) به سبب نفوذ جریانات شمالی و عبور امواج تراز میانی، افزایش ابر، بارش باران، گاهی رعد وبرق و وزش باد شدید موقت در استان های پیش بینی می گردد.

فردا (یکشنبه 28 مرداد) در استان های گیلان، گلستان، نیمه شمالی خراسان شمالی، برخی نقاط استان های مازندران، اردبیل و ارتفاعات شمالی در استان های قزوین، زنجان ، سمنان ، آذربایجان غربی و شرقی و پس فردا (28 و 29 مرداد) در استان های گیلان ، مازندران، ارتفاعات گلستان ، برخی نقاط اردبیل و دامنه های البرز مرکزی در استان قزوین افزایش ابر، بارش باران، گاهی رعد وبرق و وزش باد شدید موقت خواهیم داشت. در این اطلاعیه آورده گردیده است: به سبب شدت بارندگی، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید، آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها در این نواحی پیش بینی می گردد. بنابراین توصیه می گرددکه جهت کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته گردد.

همچینن دریای خزر طی این دو روز مواج و طوفانی خواهد بود و شرایط برای تردد قایق های تفریحی و شنا کردن در دریا مناسب نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 شهریور 1397 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 688

به "پیش بینی سیلابی شدن رودخانه ها در 10 استان، از تردد قایق ها و شناکردن در خزر جلوگیری گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی سیلابی شدن رودخانه ها در 10 استان، از تردد قایق ها و شناکردن در خزر جلوگیری گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید