تور روسیه: آفر ویژه خبرنگاران: 20% تخفیف تور روسیه در 4 خرداد 96

به گزارش بلاگ پو، %20 تخفیف تور روسیه (مسکو + سنت پترزبورگ) با خبرنگاران

مسکو مرکز یکی از بزرگترین و گسترده ترین کشورهای دنیا، سرزمین دست نیافتنی ناپلئون و سرزمین تزارهاست. شهر مسکو و سنت پترزبورگ را به راحتی می توان مهمترین و اولین انتخاب مقصد گردشگری دنیاگرد های این کشور دانست. شهرهایی که دیدنی های بسیار دارند و میدان سرخ، کاخ کرملین، مراکز هنری و مراکز خرید آن، هر گردشگری را تحت تاثیر قرار می دهد. یکی از پر طرفدارترین تورهای ارائه شده خبرنگاران هم به بازدید همزمان از این دو شهر زیبا تعلق دارد، تور ترکیبی مسکو- سنت پترزبورگ که قرار است اینبار با 20 درصد تخفیف ارائه شود. با جزییات بیشتر از این خبر همراه ما باشید:

تور روسیه: آفر ویژه خبرنگاران: 20% تخفیف تور روسیه در 4 خرداد 96

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

پکیج تور روسیه خبرنگاران شامل 3 شب اقامت در مسکو+ 4 شب سنت پترزبورگ است که در تاریخ 25 می 2017 مصادف 4 خرداد 1396 قرار است با 20 % تخفیف برگزار شود. این تور با پرواز تابان هواپیمای Airbus A310انجام می شود.

از خدمات این تور می توان به ترانسفر فرودگاهی، راهنمای فارسی زبان، بلیط رفت و برگشت تابان ایر به مسکو و سنت پترزبورگ، پرواز داخلی (مسکو-سنت پترزبورگ یا بالعکس)، ویزای روسیه، 7 شب اقامت در هتل با صبحانه، 5 روز گشت با وعده غذا و بیمه مسافرتی اشاره کرد.

گشت های مسکو شامل: گشت اول: بازدید از میدان سرخ- نمای بیرونی کلیسای سنت باسیل- مقبره لنین- یک ساعت و نیم بازدید از محوطه کاخ کرملین با ورود به کلیساها- مقبره سرباز گمنام و باغ الکساندر با ناهار- گشت دوم: بازدید از پارک پیروزی، خیابان آربات- تپه گنجشک- کلیسای مسیح منجی و مترو مسکو با ناهار

گشت های سنت پترزبورگ شامل: گشت سوم: بازدید از کلیسای کازان- خیابان نفسکی- نمای بیرونی جزیره واسیلی و کلیسای اسحاق با ناهار

گشت چهارم: بازدید از موزه هرمیتاژ و فروشگاه صنایع دستی با ناهار. گشت پنجم: بازدید از پارک فواره های قصر پترهوف و ساحل خلیج فنلاند با ناهار.

این تور هر پنجشنبه از تاریخ 25 می تا 30 جون برگزار می شود اما یک خبر خوب داریم و آن هم این که برای روز 25 می مصادف با 4 خرداد، تخفیف 20 درصدی به این پکیج تعلق می گیرد پس این پیشنهاد ویژه را از دست ندهید.

برای دیدن این تور و انتخاب هتل دلخواهتان روی تور مسکو + سنت پترزبورگ کلیلک کنید

منبع: الی گشت
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 62003

به "تور روسیه: آفر ویژه خبرنگاران: 20% تخفیف تور روسیه در 4 خرداد 96" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه: آفر ویژه خبرنگاران: 20% تخفیف تور روسیه در 4 خرداد 96"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید