اتحادیه اروپا رژیم جدید تحریم های سایبری را تصویب کرد

به گزارش بلاگ پو، اتحادیه اروپا از این پس به صورت مستقیم هکرهای رایانه ای را تحریم و مجازات خواهد کرد.

اتحادیه اروپا رژیم جدید تحریم های سایبری را تصویب کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، بر اساس توافقات جدید اجرا شده بین دولت های اروپایی در روز جمعه، اتحادیه اروپا به صورت مستقیم اقدام به مجازات و تحریم هکرهای رایانه ای خواهد کرد. دولت های اروپایی بر سر یک مکانیسم جدید برای هدف قراردادن هکرها در سراسر جهان به توافق دست یافته اند. این مجازات ها شامل توقیف اموال و دارایی هکرها در اتحادیه اروپا و ممنوعیت سفر آنها به کشورهای اروپایی خواهد بود.

این رژیم جدید تحریم های سایبری با تلاش های دیپلماتیک بریتانیا و هلند به تصویب کشورهای عضو اتحادیه اروپا رسیده است. ایتالیا در ابتدا با این طرح مخالفت کرده بود. اقدامات جدید اتحادیه اروپا امکان مقابله سریع با حملات سایبری خرابکارانه را فراهم خواهد کرد.

جرمی هانت وزیر خارحه انگلیس در این باره گفت: این طرح جدید یک اقدام قاطع برای مقابله و جلوگیری از حملات سایبری در آینده خواهد بود.

این اقدام اتحادیه اروپا چند روز قبل از برگزاری انتخابات پارلمانی اروپا است و یک زنگ خطر علیه تلاش هایی است که قصد ضربه زدن به روند رای گیری در کشورهای اروپایی را داشته باشد.

مقام های غربی بارها روسیه را به دست داشتن در حملات سایبری متهم کرده اند. آمریکا بریتانیا و هلند خواستار تلاش گسترده کشورهای غربی برای مقابله با جنگ الکترونیک و حملات سایبری روسیه شده اند.

دیپلمات های اتحادیه اروپا و ناتو بر این باورند که چین و کره شمالی و همین طور روسیه، تجهیزات هکری پیشرفته ای را برای جاسوسی از کشورهای غربی و انجام حملات سایبری و هکری توسعه داده اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 7243

به "اتحادیه اروپا رژیم جدید تحریم های سایبری را تصویب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه اروپا رژیم جدید تحریم های سایبری را تصویب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید