اختلاف نظر رئیس با شرکت توسعه بر سر بدهی 10 ساله تنیس روی میز

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، در جریان مجمع عمومی فدراسیون تنیس روی میز که روز شنبه به صورت وبینار برگزار گردید، موضوع بدهی 31 میلیارد ریالی این فدراسیون به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی مطرح شد و اینکه یک میلیارد ریال از این بدهی پرداخت شده اما فدارسیون بابت 21 میلیارد ریال باقی مانده کماکان بدهکار است.

اختلاف نظر رئیس با شرکت توسعه بر سر بدهی 10 ساله تنیس روی میز

مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز در تبادل نظر با خبرنگاران در خصوص این بدهی شرح داد و تاکید نمود که بدهی موردنظر مربوط به سال 90 تا به امروز است.

وی گفت: بدهی 3 میلیارد و 100 میلیون تومانی که از طرف شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی برای فدراسیون تنیس روی میز مشخص شده بابت اجاره آموزشگاه تیم های ملی در مجموعه ورزشی انقلاب است. مبلغ بدهی هم فقط مربوط به سال گذشته یا دو سال پیش نیست. این بدهی مربوط به سال 90 تا به امروز است یعنی دوره ریاست آقای زارع پور و سعادتمند را هم شامل می گردد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز اعلام کرد: با یاری وزارت ورزش سال گذشته یک میلیارد تومان از کل بدهی پرداخت شد اما بابت بخش باقی مانده همچنان بدهکار به حساب می آئیم. البته که فدراسیون تنیس روی میز این بدهی را اصلا قبول ندارد و حاضر نیستیم تحت هیچ شرایطی اقدامی بابت تسویه حساب 2 میلیارد و 100 میلیون تومان باقی مانده انجام دهیم.

قارداشی تاکید نمود: کارشناسی که از طرف شرکت توسعه برای ارزیابی سالن و مشخص میزان بدهی مشخص شده بود بدون هیچ پرسش و مشورتی اقدام به کار کرد. درحالیکه باید بر اساس پرسش هایی مانند اینکه چند روز در هفته و روزانه چند ساعت از سالن استفاده می گردد، اجاره داده می گردد یا درکل درآمدزایی از آن صورت می گیرد یا نه و .... اقدام به مشخص بدهی می شد.

وی تاکید نمود: بدهی مشخص شده برای فدراسیون تنیس روی میز اصلا منصفانه نیست. من هنوز برگه بدهی را امضا ننموده ام و تا زمانی هم که رقم آن کاهش پیدا نکند این کار را انجام نخواهم داد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز توضیح داد: درست است که نرخ مشخص شده بابت بدهی فدراسیون برای یک بازه 10 ساله است اما با در نظر دریافت شرایط سالن، چگونگی استفاده از آن اصلا این رقم را قبول نداریم. شاید اگر آموزشگاه تنیس روی میز انقلاب در اختیار رشته هایی مانند فوتبال و ورزش های رزمی بود، مشخص 31 میلیارد بدهی درست بود اما برای رشته ای با شرایط تنیس روی میز اصلا معقول نیست.

قارداشی اشاره ای هم به ساختمان چهارطبقه قیطریه داشت که با امکانات مجهز در اختیار تنیس روی میز بود اما از سال 89 با دستور رئیس وقت سازمان تربیت بدنی (علی سعیدلو) به تکواندو واگذار شد. وی با یادآوری این موضوع گفت: در واقع آموزشگاه انقلاب به جای آن ساختمان در اختیار فدراسیون تنیس روی میز نهاده شد در حالیکه این دو سالن اصلا قابل مقایسه با یکدیگر نیستند. حالا هم برای ما چنین بدهی را در نظر گرفته اند که آن را قبول نداریم. برای کاهش رقم بدهی اقدام نموده ایم و قطعا آن را به نتیجه می رسانیم.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 49611

به "اختلاف نظر رئیس با شرکت توسعه بر سر بدهی 10 ساله تنیس روی میز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلاف نظر رئیس با شرکت توسعه بر سر بدهی 10 ساله تنیس روی میز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید