ارمغانی از سلامت در روستایی مرزی

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/خراسان جنوبی رئیس جمعیت هلال احمر زیرکوه گفت: کاروان سلامت جمعیت هلال احمر این شهرستان در آستانه میلاد نبی اکرم(ص) و هفته وحدت به روستای حسن آباد اعزام شد.

ارمغانی از سلامت در روستایی مرزی

محمدعلی عابدینی، امروز 23 آبان در جمع خبرنگاران با اشاره به خدمات مختلف هلال احمر بیان نمود: این جمعیت علاوه بر ارائه رسالت های ذاتی خود اعم از امدادرسانی ها، خدمات مختلفی تحت عنوان طرح های مختلف اجرایی می نماید.

وی با اشاره به اعزام کاروان های سلامت به نقاط مختلف شهرستان، توضیح داد: شهرستان زیرکوه به واسطه چند سال خشکسالی، روستاهای محروم و مرزی زیادی را در خود جای داده توجه به آن ها نقش بسزایی در توسعه امنیت مرزها دارد.

عابدینی با بیان اینکه ارائه خدماتی در حوزه های مختلف آموزشی، بهداشتی، درمانی و فرهنگی به مردمان این دیار روحیه امید را تزریق نموده که این امر ضریب ماندگاری را بالا می برد، گفت: همچنین ارائه این خدمات باعث ایجاد روحیه ایثار و خودباوری در بین نیروهای هلال احمر می گردد.

وی با بیان اینکه ساکنان روستای حسن آباد زیرکوه از برادران و خواهران اهل تسنن هستند، گفت: در این راستا کاروانی با هدف تقویت وحدت و برادری به این روستا اعزام شد.

رئیس جمعیت هلال احمر زیرکوه با اشاره به خدمات ارائه شده توسط این کاروان، بیان نمود: 50 نفر از بیماران این روستا از خدمات ویزیت و داروی رایگان بهره مند شدند.

عابدینی با اشاره به آغاز فصل سرما و شیوع انواع بیماری های مسری و آنفلوآنزا، یادآور شد: احتیاج است در این فصل از سال کاروان های سلامت بیشتری به مناطق محروم اعزام گردد که این امر مستلزم همراهی نیروهای داوطلب است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 16040

به "ارمغانی از سلامت در روستایی مرزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارمغانی از سلامت در روستایی مرزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید