از کشورهای ایران، روسیه و چین به دلیل ارائه یاری های انسان محبت آمیز تشکر می کنیم

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران: معاون وزیر خارجه سوریه ضمن تشکر و قدردانی از کشورهای روسیه، ایران، چین و ونزوئلا به دلیل ارائه یاری های انسان محبت آمیز به سوریه اعلام نمود که تروریست ها ده ها کارخانه دارویی و مواد غذایی را ویران کردند.

از کشورهای ایران، روسیه و چین به دلیل ارائه یاری های انسان محبت آمیز تشکر می کنیم

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه المیادین، فیصل مقداد، معاون وزیر خارجه سوریه دقایقی پیش در نشست خبری اظهار داشت که سوریه برای حفظ کرامت شهروندان سوری توجه زیادی با خدمات بهداشتی و اجتماعی دارد.

فیصل مقداد در ادامه با ابیان اینکه نمی توان بعضی زمان ها میان دو بعد سیاسی و انسانی وجه تمایز قائل شد، گفت: قوانینی برای ساماندهی توزیع یاری های انسان محبت آمیز وجود دارد.

معاون وزیر خارجه سوریه ضمن انتقاد از نقش ویران نماینده دولت ترکیه در اجازه دادن به نفوذ تروریست از83 کشور به اراضی سوریه گفت: گروه های تروریستی ده ها کارخانه مواد غذایی و دارویی را ویران کردند.

فیصل مقداد از کشورهای روسیه، ایران، ونزوئلا و چین به دلیل ارائه یاری های انسان محبت آمیز به مردم سوریه تشکر و قدردانی کرد.

فیصل مقداد گفت: سوریه تمام کوشش خود برای امدادرسانی به همه سوری ها را به کار می گیرد هر چند سوریه در زمینه های بهداشت و ارائه خدمات اجتماعی به مردم قبل از بحران، از کشورهای پیشگام محسوب می گردد.

وی ضمن تمجید از همه کشورهایی که به مردم سوریه یاری های بشر محبت آمیز ارائه کردند، اظهار داشت: از کشورهای روسیه، ونزوئلا، ایران و چین که در یاری های انسان محبت آمیز هیچ دریغی نکردند، تشکر می کنیم این در حالی است که کشورهایی مانند فرانسه، آمریکا و عربستان به گروه های تروریستی برای قتل شهروندان سوری یاری های اقتصادی و تسلیحاتی می نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 11748

به "از کشورهای ایران، روسیه و چین به دلیل ارائه یاری های انسان محبت آمیز تشکر می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از کشورهای ایران، روسیه و چین به دلیل ارائه یاری های انسان محبت آمیز تشکر می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید