استاندار تهران: طرح ترافیک فعلا اجرا نمی گردد

به گزارش بلاگ پو، انوشیروان محسنی بندپی در سومین جلسه شورای عالی ترافیک گفت: محدودیت سفر برداشته شده و با توجه به تعطیلات پیش رو احتمال سفر از استان تهران وجود دارد از همین رو گزارشی از پلیس راه تهران درخصوص محور هایی که باید ایمن گردد ارایه گردد اولین بحث آزادراه تهران شمال بود که هنوز هلال احمر، آتش نشانی و اورژانس در این آزادراه استقرار پیدا نکرده اند.

استاندار تهران: طرح ترافیک فعلا اجرا نمی گردد

به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: مقرر شد از طرف استانداری سه شنبه از این آزادراه بازدیدی صورت گیرد تا باند شمالی از تهران به سمت شمال را هلال احمر پوشش دهد و از جنوب به سمت شمال توسط اورژانس پوشش داده گردد در راستای شرق و غرب استان تهران نیز چنانچه به دستگاه جرثقیل سنگین احتیاج بود همه دستگاه ها با پلیس راهور هماهنگ بوده و همکاری داشته باشند.

استاندار تهران درباره محور حسن آباد چرمشهر با بیان اینکه زندانی عظیم در این منطقه واقع شده است، گفت: 8 تا 10 کیلومتر احتیاج به تعریف و بازسازی دارد این نقطه حادثه خیز است و راهداری باید 50 درصد بپردازد و 50 درصد از منابع استانی تامین گردد. همچنین برای راه دسترسی به شهرک صنعتی ملارد کلیات مورد تصویب نهاده شد.

محسنی بندپی درباره طرح ترافیک شهر تهران نیز گفت: در گزارشات قبلی اعلام شده بود که این طرح از 29 اردیبهشت اجرا می گردد، اما با توجه به اینکه هنوز تصمیم درباره زمان اعلام شده به قطعیت نرسیده با هماهنگی لازم با شورای عالی ترافیک در این خصوص نتیجه اطلاع رسانی خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: فرارو
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 26469

به "استاندار تهران: طرح ترافیک فعلا اجرا نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار تهران: طرح ترافیک فعلا اجرا نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید