استخدام روباتها در سافت بانک ژاپن

به گزارش بلاگ پو، سافت بانک در میان کمبود نیروی کار در رستوران، روبات های خدمت کننده Bear را به ژاپن می آورد. همکاری سافت بانک و Bear Robotics امسال بسیار صعودی بوده است و شروع آن با رهبری 32 میلیون دلاری سری A. در ژانویه است.

استخدام روباتها در سافت بانک ژاپن

به راحتی می توان فهمید که چرا شرکت سرمایه گذاری مشهور سافت بانک معتقد است که این نقطه عطفی برای استارت آپ مستقر در Bay Area است، زیرا همه گیری کرونا منجر به مسائل اقتصادی و کاری بزرگی در سراسر جهان شده است.

البته مشکل کار در ژاپن از مدتی پیش تبدیل به مسئله ای بزرگ شده است. به خصوص به دلایلی مثل جمعیت در حال کاهش، پایین بودن میزان زاد و ولد و مواردی مشابه. شاید به همین دلایل است که در این هفته سافت بانک گفت که قصد دارد روبات Bears Servi را در تلاش برای حل مسائل کار رستورانی به کشور ژاپن بیاورد.

این روبات با قیمت 950 دلار در ماه، به عنوان بخشی از یک برنامه اجاره سه ساله، قرار است در ژانویه وارد ژاپن شود و قادر به سرو غذا، جمع آوری ظروف و اموری مشابه است.

برای هدایت و صفحه نمایش لمسی داخلی یک کاربر انسانی لازم است، اما می توان ربات را از راه دور و از طریق تبلت نیز تحت کنترل قرار داد. این روبات قادر به انجام کار بین 8 تا 12 ساعت است.،انتخاب

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 34915

به "استخدام روباتها در سافت بانک ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استخدام روباتها در سافت بانک ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید