استیکرهای بومی با هویت ایرانی-ملی در پیغام رسان آیگپ

به گزارش بلاگ پو، استیکر تصاویری با ظاهری کارتونی است که برای بیان احساسات و نمایش رفتار در پیغام رسان ها استفاده می گردد.

استیکرهای بومی با هویت ایرانی-ملی در پیغام رسان آیگپ

به گزارش انتخاب به نقل از روابط عمومی آیگپ، در دنیای دیجیتال امروز بیشتر مردم ترجیح می دهند به جای مکالمه تلفنی، از چت در فضای مجازی استفاده نمایند و برای ابراز علاقه، سلیقه و احساسات خود هم از استیکر و ایموجی استفاده نمایند و به همین علت فراگیری این نوع محصولات بسیار پررنگ شده است.

خلق شخصیت های منطبق با فرهنگ ایرانی در آیگپ

می توان گفت؛ تقریباً همه پیغام رسان های خارجی استیکر و ایموجی های خود را منتشر می نمایند. این محصولات شخصیت هایی سازگار با فرهنگ و ادبیات آن جامعه هستند. در پی این رویکرد، آیگپ هم به اسم اولین پیغام رسان ایرانی برآن شد تا رسالت خویش را در این زمینه انجام داده و با برگزاری دو دوره جایزه سال استیکر و جهت دهی و انطباق با فرهنگ، آداب ورسوم ایرانی شخصیت ها و نمادهایی را خلق کند که مختص مخاطبان ایرانی باشد تا حس استفاده از این نوع کاراکترها هم برای کاربران لذت بخش تر گردد.

اولین دوره این رویداد در سال 1398 برگزار گردید. در این رقابت، جمعی از هنرمندان ایرانی به طراحی استیکر با مضامین ملی ایرانی پرداختند، تا زمینه ای برای استفاده از زبان تصویری خاص کشورمان ایجاد گردد.

قضاوت این رویداد برعهده سید مسعود شجاعی طباطبایی، بهرام عظیمی، علی رادمند، محمد تهرانی نصر و امیر حسین ایماغیان بود که در دو مرحله انجام شد.

برگزاری دومین جشنواره استیکر در پی استقبال کاربران آیگپ

در پی استقبال کاربران آیگپ از استیکرهای ایرانی و کسب تجربه خوب و پیروز دوره اول، دبیرخانه این رویداد تصمیم به برگزاری دومین دوره جایزه سال استیکر در سال 99 را گرفت.

در این دوره، جشنواره در دو بخش طراحی استیکر ثابت و متحرک برگزار گردید و برای این که هنرمندان و علاقه مندان اطلاعات کامل تری درباره استیکرها، به خصوص استیکرهای متحرک کسب نمایند، کارگاه های آموزشی در دو بخش با حضور اساتیدی چون علی رادمند و پدرام اعتمادی برگزار گردید. داوری نهایی این جشنواره هم به وسیله آقایان سید مسعود شجاعی طباطبایی، بهرام عظیمی، علی رادمند، امیرحسین ایماغیان و امیر یاسمنی انجام شد. در این دوره باتوجه به کیفیت بالای آثار ارائه شده در بخش استیکر ثابت تعداد برگزیدگان از 50 نفر به 79 نفر افزایش یافت.

نکته جالب توجه اینجا است که استیکرهای منتشر شده در پیغام رسان آیگپ، نه تنها در داخل ایران، بلکه در کشورهای دیگر با گویش فارسی هم قابل ارائه است.

خبر خوب این است که سومین رویداد جایزه سال استیکر هم در راه است.

این در حالی است که در طول 2 سال گذشته تعداد 1623 استیکر ثابت دریافت شد که همگی آن ها در حال حاضر در اپلیکیشن آیگپ موجود است، ضمن این که تعداد 50 استیکر راه یافته در دوره اول به صورت موشن هم در این پلتفرم آپلود شده است که تعداد این استیکرهای متحرک رو به افزایش است.

استیکرهای مذکور به زودی در سایر پلتفرم های داخلی و خارجی قابل استفاده خواهد بود.

استیکر تصاویری با ظاهری کارتونی است که برای بیان احساسات و نمایش رفتار در پیغام رسان ها استفاده می گردد.

به گزارش انتخاب به نقل از روابط عمومی آیگپ، در دنیای دیجیتال امروز بیشتر مردم ترجیح می دهند به جای مکالمه تلفنی، از چت در فضای مجازی استفاده نمایند و برای ابراز علاقه، سلیقه و احساسات خود هم از استیکر و ایموجی استفاده نمایند و به همین علت فراگیری این نوع محصولات بسیار پررنگ شده است.

خلق شخصیت های منطبق با فرهنگ ایرانی در آیگپ

می توان گفت؛ تقریباً همه پیغام رسان های خارجی استیکر و ایموجی های خود را منتشر می نمایند. این محصولات شخصیت هایی سازگار با فرهنگ و ادبیات آن جامعه هستند. در پی این رویکرد، آیگپ هم به اسم اولین پیغام رسان ایرانی برآن شد تا رسالت خویش را در این زمینه انجام داده و با برگزاری دو دوره جایزه سال استیکر و جهت دهی و انطباق با فرهنگ، آداب ورسوم ایرانی شخصیت ها و نمادهایی را خلق کند که مختص مخاطبان ایرانی باشد تا حس استفاده از این نوع کاراکترها هم برای کاربران لذت بخش تر گردد.

اولین دوره این رویداد در سال 1398 برگزار گردید. در این رقابت، جمعی از هنرمندان ایرانی به طراحی استیکر با مضامین ملی ایرانی پرداختند، تا زمینه ای برای استفاده از زبان تصویری خاص کشورمان ایجاد گردد.

قضاوت این رویداد برعهده سید مسعود شجاعی طباطبایی، بهرام عظیمی، علی رادمند، محمد تهرانی نصر و امیر حسین ایماغیان بود که در دو مرحله انجام شد.

برگزاری دومین جشنواره استیکر در پی استقبال کاربران آیگپ

در پی استقبال کاربران آیگپ از استیکرهای ایرانی و کسب تجربه خوب و پیروز دوره اول، دبیرخانه این رویداد تصمیم به برگزاری دومین دوره جایزه سال استیکر در سال 99 را گرفت.

در این دوره، جشنواره در دو بخش طراحی استیکر ثابت و متحرک برگزار گردید و برای این که هنرمندان و علاقه مندان اطلاعات کامل تری درباره استیکرها، به خصوص استیکرهای متحرک کسب نمایند، کارگاه های آموزشی در دو بخش با حضور اساتیدی چون علی رادمند و پدرام اعتمادی برگزار گردید. داوری نهایی این جشنواره هم به وسیله آقایان سید مسعود شجاعی طباطبایی، بهرام عظیمی، علی رادمند، امیرحسین ایماغیان و امیر یاسمنی انجام شد. در این دوره باتوجه به کیفیت بالای آثار ارائه شده در بخش استیکر ثابت تعداد برگزیدگان از 50 نفر به 79 نفر افزایش یافت.

نکته جالب توجه اینجا است که استیکرهای منتشر شده در پیغام رسان آیگپ، نه تنها در داخل ایران، بلکه در کشورهای دیگر با گویش فارسی هم قابل ارائه است.

خبر خوب این است که سومین رویداد جایزه سال استیکر هم در راه است.

این در حالی است که در طول 2 سال گذشته تعداد 1623 استیکر ثابت دریافت شد که همگی آن ها در حال حاضر در اپلیکیشن آیگپ موجود است، ضمن این که تعداد 50 استیکر راه یافته در دوره اول به صورت موشن هم در این پلتفرم آپلود شده است که تعداد این استیکرهای متحرک رو به افزایش است.

استیکرهای مذکور به زودی در سایر پلتفرم های داخلی و خارجی قابل استفاده خواهد بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: انتخاب
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 50959

به "استیکرهای بومی با هویت ایرانی-ملی در پیغام رسان آیگپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استیکرهای بومی با هویت ایرانی-ملی در پیغام رسان آیگپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید