اظهارنظر بازیکنان تیم ملی هندبال بعد از برد مقابل هنگ کنگ

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از اندونزی، محسن باباصفری دروازه بان تیم ملی هندبال بعد از بازی امروز ایران مقابل هنگ کنگ گفت: به تک تک این بازیکنان ایران باید افتخار کرد. آنها وقتی در زمین هستند، می جنگند. وقتی هم که تیم می بازد بازیکنان به اندازه صد سال پیر می شوند.

اظهارنظر بازیکنان تیم ملی هندبال بعد از برد مقابل هنگ کنگ

وی اضافه نمود: باتوجه به شرایط روحی و روانی تیم ملی و بازی هایی که هست، باید دست تک تک بازیکنان را بوسید. کارمان مثل والیبال و بسکتبال نیست. تیم هایی مثل قطر و عربستان در هندبال حرف اول را می زنند. با این حساب کار سخت تری نیست به بسکتبال و سایر رشته ها داریم.

دروازه بان تیم ملی هندبال اضافه نمود: باید از بازیکنان تیم ملی هندبال که از جان مایه می گذارند تشکر کنم. امیدوارم با یک برد خوب مقابل کره جنوبی به مرحله بعد صعود کنیم.

صفری در خصوص اینکه اگر تیم ملی مقابل قطر هم مثل بازی با هنک کنگ بازی می کرد، شرایط بهتری داشت، اضافه نمود: بازی با قطر با شانزده بازیکن خوبی که دارد یکی از سخت ترین دیدارهای ما بود. بچه ها برای شکست قطر به زمین رفتند و از نظر روحی هم به حدی رسیده بودیم که می توانستیم قطر را ببریم اما وقتی چند گل عقب افتادیم این تصور به هم ریخت و پیش بینی نمی کردند که این نتیجه رقم بخورد. در بازی با بحرین هم کمابیش جنگیدیم اما نتوانستیم در توپهای آخر دقت کنیم. در این بازی هم کوشش می کردیم تا تفاضل گل خوب به دست بیاوریم. باوری که مقابل قطر داشتیم در بازی با هنگ کنگ رقم خورد و با اینکه در 10 دقیقه اول به مشکل خوردیم ولی در نهایت به هدفمان رسیدیم.

همچنین سیدعلیرضا موسوی بعد از پیروزی تیم ملی هندبال ایران مقابل هنگ کنگ گفت: از این مسابقه راضی هستیم. بازیکنان واقعا جنگیدند. امیدوارم در بازی بعد هم با برد از زمین خارج شویم.

وی در خصوص بازی با کره جنوبی تاکید نمود: برابر کره باید از دقیقه اول مثل دقیقه اول نیمه دوم بازی با هنگ کنگ آغاز کنیم. مقابل کره فقط برد برایمان مهم است چون حتی با مساوی هم نمی توانیم صعود کنیم. ان شاءالله می بریم و به جمع چهار تیم انتهای صعود می کنیم. اگر از کره جنوبی عبور کنیم صد درصد مقام می آوریم. امیدوارم مقابل کره روز ما و روز هندبال ایران باشد تا بتوانیم دل مردم را شاد کنیم. با تمام وجود دوست داریم این اتفاق بیافتد ولی نمی دانم چرا گاهی این روند قفل می گردد.

ملی پوش هندبال یادآور شد: خودم با آسیب دیدگی به این مسابقات آمدم. می خواستم تیم را همراهی نکنم اما نتوانستم. پزشک به من یک ماه استراحت داده بود ولی بیست روز نشده بود که برای تیم ملی مسابقه دادم. آمادگی صد درصد ندارم چون مچ پایم پیچیده است اما وقتی به زمین رفتم از جان مایه گذاشتم. خدا را شکر امروز پیروز شدیم ولی روز سرنوشت ساز، جمعه است.

موسوی در انتها گفت: می خواهم از تمام پیشکسوتان و خانواده هندبال تشکر کنم که تا الان تیم را حمایت کردند و از آنها می خواهم که در ادامه همین حمایت را داشته باشند؛ چه مقابل کره جنوبی نتیجه بگیریم چه نتیجه نگیریم. میانگین سنی تیم بین 25 تا 28 سال است و می توان تا دو سه سال آینده روی آن سرمایه گذاری کرد و قهرمانی آسیا را گرفت. حمایت نمایند تا هندبال به سطح اول آسیا برسد.

زوران کاستاروویچ بعد از پیروزی تیم ملی هندبال ایران برابر هنگ کنگ گفت: ابتدا می خواهم به بازیکنانم خسته نباشید بگویم. آنها خیلی جنگیدند. می توانستیم با اختلاف 30 امتیاز حریف را شکست بدهیم اما نشد.

وی اضافه نمود: نیمه اول را بد آغاز کردیم ولی می شد با بیشترین اختلاف گل، برنده بازی شد.

banima.ir: مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

chinaro.ir: مجله گردشگری چین، سفر به پکن، شانگهای هانگزو

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 848

به "اظهارنظر بازیکنان تیم ملی هندبال بعد از برد مقابل هنگ کنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارنظر بازیکنان تیم ملی هندبال بعد از برد مقابل هنگ کنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید