افزایش 263 درصدی صادرات ازپایانه مرزی پرویزخان

به گزارش بلاگ پو، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از افزایش 263 درصدی صادرات در یازده ماهه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته از پایانه مرزی پرویزخان خبر داد.

افزایش 263 درصدی صادرات ازپایانه مرزی پرویزخان

خبرنگاران کرمانشاه، مهندس فریبرز کرمی با اشاره به میزان صادرات از سرانجامه مرزی پرویزخان اظهار کرد: طی یازده ماهه ابتدایی سال جاری بیش از 363 هزار تن کالا از طریق سرانجامه مرزی پرویزخان صادر شده است.

وی افزود: میزان صادرات از طریق سرانجامه مرزی پرویزخان در مدت مشابه سال گذشته بیش از 99 هزار تن بوده که نشان دهنده افزایش 263 درصدی صادرات در یازده ماهه ابتدایی سال جاری است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه شرح داد: ترانزیت ورودی و ناوگان حامل کالای ورودی در یازده ماهه ابتدایی سال جاری بیش از 10 هزار تن و در مدت مشابه در سال گذشته 875 هزار تن بوده که کاهش 98 درصدی را نشان می دهد.

کاهش 95 درصدی تردد مسافران خارجی از مرز پرویزخان

کرمی با اشاره به آمار ورودی مسافران ایرانی از طریق مرز پرویزخان به دلیل شیوع کرونا گفت: بیش از 9 هزار و 400 مسافر ورودی ایرانی از طریق این مرز در یازده ماهه ابتدایی سال جاری تردد کرده که معادل کاهش 72 درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه شرح داد: از ابتدای سال جاری تا سرانجام بهمن ماه بیش از 10 هزار و 400 مسافر خروجی ایرانی از سرانجامه مرزی پرویزخان تردد کرده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش 68 درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه مجموع کل تردد مسافر ایرانی در مدت مذکور نسبت به سال گذشته کاهش 70 درصدی را نشان می دهد، افزود: مجموع کل تردد مسافر خارجی در یازده ماهه ابتدایی سال جاری از طریق سرانجامه مرزی پرویزخان بیش از هفت هزار و 600 نفر بوده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش 95 درصدی داشته است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 44734

به "افزایش 263 درصدی صادرات ازپایانه مرزی پرویزخان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 263 درصدی صادرات ازپایانه مرزی پرویزخان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید