انتشار کتاب فریبرز ابراهیم پور 42سال پس از اثر نخست

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران ، بعد از 42 سال، مجموعه داستان فریبرز ابراهیم پور (ف. الف.نگاه) نویسنده، منتقد و شاعر کرمانشاهی با عنوان مخاطب من به همت نشر دیباچه در 295صفحه و در 1000 نسخه و به قیمت 50000 تومان منتشر شد.

انتشار کتاب فریبرز ابراهیم پور 42سال پس از اثر نخست

فریبرز ابراهیم پور، نویسنده و شاعر کرمانشاهی یکی از چهره های پیشکسوت ادبیات، شعر و داستان استان کرمانشاه است که متاسفانه مخاطبان و نسل جدید جامعه کتابخوان کرمانشاه با نام و آثار وی کمتر آشنا هستند.

ابراهیم پور، یکی از چهره های پیشرو ادبیات استان در دهه چهل است که از وی تنها دو مجموعه مستقل شعر روستای قرمز نامحدود و داستان رستم؛ ولی نه رستم شاهنامه در دهه های چهل و پنجاه منتشر شده و تا به امروز کتابی دیگر و مستقل از وی به چاپ نرسیده و جامعه کتابخوان منتظر آثار وی بودند.

وی در حوزه ادبیات داستانی استان تلاش های بسیاری داشته و در دهه هفتاد تعدادی از داستان های کوتاهش که از استحکام ساختاری و تکنیک های حرفه ای نویسندگی برخوردار بود، در هفته نامه های استان گیلان و کرمانشاه و برخی مجلات تخصصی ادبی (آدینه، بنیاد، چیستا و ...) تهران منتشر کرد. وی مدتی دبیر صفحه ادبی هفته نامه باختر (چاپ کرمانشاه) در دهه هفتاد بود که اقدامات ارزشمندی در معرفی چهره های ادبی به مخاطبان و انتشار آثار ادبی خلاقه و مدرن انجام داد.

(ف.الف.نگاه) از چهره های پیشکسوت ادبیات داستانی استان به شمار می رود و نشر دیباجه نخستین مجموعه داستان فریبرز ابراهیم پور را منتشر و توزیع کرده است.

انتشار این کتاب که بعد از کتاب رستم، ولی نه رستم شاهنامه که در سال 1357 منتشر شده در برنامه ریزی این نشر قرار گرفته است. کتاب مخاطب من بعد از 42 سال از آخرین کار این نویسنده به چاپ رسیده است.

فریبرز ابراهیم پور متولد آبان ماه سال 1328 در کرمانشاه است و از نویسندگان و شاعران پیشکسوت استان به شمار می رود. وی هم اکنون ساکن کرج است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 31658

به "انتشار کتاب فریبرز ابراهیم پور 42سال پس از اثر نخست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار کتاب فریبرز ابراهیم پور 42سال پس از اثر نخست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید