انتقاد تند مدیر تیم های ملی از وزارت ورزش، عواقب این تصمیم پای خودتان!

به گزارش بلاگ پو، حسن بابک در گفتگو با خبرنگاران، به پرداخت پاداش به مربیان از سوی وزارت ورزش و پاسخ مسئولان این وزارتخانه اشاره کرد و ضمن بیان این مطلب گفت: متاسفانه چون معاون وزیر یک مدیر ورزشی نیست و سابقه چندانی در ورزش ندارد اظهاراتی را مطرح کردند که وظیفه می دانستیم به آن پاسخ دهیم.

انتقاد تند مدیر تیم های ملی از وزارت ورزش، عواقب این تصمیم پای خودتان!

وی ادامه داد: مطمئنا اگر وی به عنوان یک مربی در جایگاه ما بود چنین حرف هایی نمی زد. در بازیهای آسیایی 2010 گوانجو یعنی 4 سال پیش جوایز مربیان بسیار بیشتر از این بود که با توجه به تورم و گرانی های این چهارسال نمی دانم با چه منطقی همان جوایز هم تا حد قابل توجهی کم شد.

مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی افزود: ما دیگر خسته شدیم آنقدر به مربیان و کشتی گیران وعده دادیم. آقای سجادی لطفا همیشه قبل از صحبت کردن کمی تامل کنید. شما که این پول را از جیب خود نداده اید چنین حرف هایی می زنید، وای به حال اینکه اگر یک ریال از جیب خود می دادید.

حسن بابک گفت: کار شما به جایی رسیده که به جای تشویق به نوعی به ما توهین می کنید. با این وضعیت عواقب اتفاقات و دلسردی و شکست های احتمالی بعدی برعهده خودتان است چرا که با این تصمیمات و رفتارهای غیرمنطقی، مربیان را که بدون دریافت حقوق مدتهاست در اردوهای تیم ملی حضو ر دارند دلسرد و بی انگیزه می کنید.

وی افزود: تیم کشتی فرنگی ایران برای نخستین بار در تاریخ ورزش پیروز به کسب قهرمانی جهان شد اما شما یک بار برای گفتن تبریک و خسته نباشید به خانه کشتی هم نیامدید. پس مشخص است که شما هنوز متوجه ارزش و اعتبار چنین پیروزیت بزرگی در سطح جهان نیستید.

بابک ادامه داد: سرمربی تیم ملی 3 میلیون حقوق می گیرد که با توجه به عزیمت او از شهرستان به تهران و اجاره های سنگین و هزینه رفت و آمد به اردو و خرج زندگی، چیزی برای او نمی ماند. مطمئنا اگر شما خود را جای این مربیان می گذاشتید چنین صحبت هایی نمی کردید. شما به وظیفه خود عمل می کنید پس لطف کنید در انجام وظیفه خود این گونه به مربیان بی احترامی نکنید.

حسن بابک در سرانجام گفتگویش با خبرنگاران گفت: ما وظیفه خود را به بهترین نحو انجام دادیم و با کسب قهرمانی جهان این را ثابت کردیم. پس شما هم سعی کنید به وظایف خود در وزارت ورزش به خوبی عمل کنید.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 12295

به "انتقاد تند مدیر تیم های ملی از وزارت ورزش، عواقب این تصمیم پای خودتان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد تند مدیر تیم های ملی از وزارت ورزش، عواقب این تصمیم پای خودتان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید