انتقاد شدید مربی علی میری از کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران

به گزارش بلاگ پو، مربی علی میری، ملی پوش دسته 89 کیلوگرم از عملکرد کادر فنی تیم ملی انتقاد کرد.

انتقاد شدید مربی علی میری از کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران

به گزارش ، روز دوشنبه علی میری ملی پوش دسته 89 کیلوگرم وزنه برداری ایران در رقابت های جهانی وزنه برداری، مدال نقره و برنز مجموع و دوضرب را در این دسته از آن خود کرد، اما عملکرد این وزنه بردار ارومیه ای در حرکت یک ضرب با انتقاد هایی از بعضی اهالی وزنه برداری روبرو شده است.

میری باید طلای مجموع را از آن خود می کرد

در این خصوص بابک مرادزاده مربی علی میری در ارومیه و عضو کمیته آموزش و مربیان فدراسیون وزنه برداری، در گفت وگو با خبرنگار ما گفت: این چندمین مسابقه ای است که علی مدال را با اختلاف یک کیلو از دست می دهد و این اصلا خوب نیست. او خیلی راحت می توانست مدال طلای مجموع را به دست بیاورد. عده ای می گویند همین که میری دست خالی به ایران برنمی گردد، خوب است. اما از نظر من که مربی او در ارومیه بوده ام، باید طلا می گرفت.

کادر فنی تیم ملی باید شرح دهد چرا میری رکوردهایش را تکرار نمی نماید

او درخصوص تفاوت عملکرد میری در حرکت های یک ضرب و دوضرب در رقابت دیروز بیان نمود: میری سابقه حضور در رقابت های جهانی 2017 آمریکا را در کارنامه دارد که البته در آن بازی ها عملکرد خوبی نداشت. اما میری 2 سال، آن هم در دسته 85 کیلوگرم، وزنه های 169 و 210 را در یک ضرب و دوضرب مهار نموده بود. این رکورد را 2 سال پیش در اردوی تیم ملی به ثبت رسانده است. میری هنوز به این رکوردهایش نرسیده و باید این را باید از کادر فنی تیم ملی پرسید که چرا بعد از گذشت 2 سال، این وزنه ها را در دسته 89 نمی تواند تکرار کند.

همواره از رقبایمان کمتر وزنه انتخاب می کنیم

مرادزاده ادامه داد: این حرف های من انتقاد نیست. در این دسته هم رقابت سنگینی بین تمام شرکت نماینده ها وجود داشت. میری باید در همان حرکت دوم مدالش قطعی می شد. حرکت سوم مثل شطرنج است و همواره از رقبای مان کمتر وزنه انتخاب می کنیم. این ها سوالاتی است که به سرمربی تیم ملی وزنه برداری، محمد حسین برخواه مربوط می گردد که هیچوقت هم جوابگو نیست.

انتخاب های میری در یک ضرب، سبک بود

مربی علی میری گفت: در یک ضرب، میری وزنه های بیشتری را می توانست مهار کند اما وزنه هایی که برای او انتخاب می گردد، خیلی سبک بود. میری در تمرینات 212 را هم زده بود. علی هر دوره با اختلاف یک کیلو، مدال را از دست می دهد و این موضوع ما را بسیار ناراحت می نماید. من نمی دانم چه زمانی بالاخره پیروز می شویم که مربیان را شکست دهیم. مربی تیم ملی باید آنقدر وزنه های بالایی را انتخاب کند، تا مربیان دیگر کشور ها دچار اشتباه شوند.

میتوان روی میری یک وزن بالاتر حساب کرد

او گفت: من نمی دانم برنامه کادر فنی تیم ملی وزنه برداری چگونه است، اما اگر میری یک وزن بالاتر بیاید و در وزن 96 کیلوگرم روی تخته برود، بهتر است. میری رکورد 217 کیلو را هم قبلا زده است، تیان تائو، رکورددار این دسته هم که 231 را در اختیار دارد. من ناامید نیستم که اگر روی او حساب نمایند می تواند همین المپیک برای ایران خوش بدرخشد. میری در حال حاضر وزنه های تکراری را بالای سر می برد. باید جوانگرایی هم صورت بگیرد و همین جوان باید جایگزین بزرگان شوند.

banima.ir: مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

chinaro.ir: مجله گردشگری چین، سفر به پکن، شانگهای هانگزو

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 12351

به "انتقاد شدید مربی علی میری از کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد شدید مربی علی میری از کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید