انصاری: هر جایی مربی صلاح بداند بازی می کنم

به گزارش بلاگ پو، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس، پوشیدن پیراهن این تیم را یک افتخار می داند.

انصاری: هر جایی مربی صلاح بداند بازی می کنم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمد انصاری پس از رجحان یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: شرایط جام حذفی خاص است، اما خدا را شکر توانستیم به مرحله بعدی صعود کنیم.

وی درباره نارضایتی طرفداران پرسپولیس از عملکرد این تیم گفت: باید تمام کوشش خود را بکنیم تا نتیجه بگیریم. پرسپولیس تیم بزرگی است و پوشیدن پیراهن این تیم باعث افتخار است. باید بیشتر کوشش کنیم تا طرفداران را شاد کنیم.

مدافع تیم پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که دوست دارد در پُست مدافع وسط بازی کند یا مدافع چپ، اعلام نمود: برای من فرقی ندارد. هر جایی مربی صلاح بداند بازی می کنم.

انصاری درباره زمزمه هایی مبنی بر سرمربیگری برانکو در پرسپولیس و تیم ملی توضیح داد: به این بحث ورود نمی کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که دوست دارند در مرحله بعدی جام حذفی با چه تیمی روبه رو شوند، گفت: هدف ما قهرمانی جام حذفی است و برای قهرمان شدن تفاوتی نمی کند با چه تیمی روبه رو شویم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با عدم استقبال تماشاگران از این بازی اعلام نمود: شاید برگزاری بازی در وسط هفته و سرمای هوا علت آن باشد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 16573

به "انصاری: هر جایی مربی صلاح بداند بازی می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاری: هر جایی مربی صلاح بداند بازی می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید