نوراللهی: داور یک پنالتی ما را نگرفت، بودیمیر احتیاج به زمان دارد

به گزارش بلاگ پو، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کوشش می کنیم با قدرت راستا خود را ادامه دهیم با قهرمانی هوادارانمان را خشنود کنیم.

نوراللهی: داور یک پنالتی ما را نگرفت، بودیمیر احتیاج به زمان دارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، احمد نوراللهی پس از فزونی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان درخصوص عملکرد ماریو بودیمیر گفت: بودیمیر بازیکن باکیفیتی است و امروز نیز پاس گل بسیار خوبی به علی علیپور داد. در سایر زمان بازی نیز به تیم یاری کرد. قطعا بودیمیر احتیاج به زمان دارد تا در تیم پرسپولیس جا بیفتد و مطمئنا در ادامه راه به تیم یاری خواهد نمود.

وی درخصوص اظهارات سید جلال حسینی مبنی بر بعضی تحرکات علیه پرسپولیس بیان کرد: این چیزها را نمی دانم اما به خاطر اینکه ما در جام حذفی مسابقه نداده بودیم در حال حاضر مجبوریم 4 روز 4 روز بازی کنیم و این موضوع به تیم فشار وارد نموده است. در هفته های گذشته نیز در مورد مسائل داوری هجمه هایی روی تیم پرسپولیس بود.

نوراللهی تاکید نمود: در دیدار امروز بعد از اعلام ضربه پنالتی به سود ما در یک صحنه نیز روی سروش رفیعی خطا شد که داور آن را پنالتی اعلام نکرد. این صحبت ها همواره وجود داشته است اما کوشش می کنیم با قدرت راستا خود را ادامه دهیم و سال جاری نیز با قهرمانی طرفداران خود را راضی کنیم.

وی گفت: خدا را شکر نسبت به دیدارهای گذشته مقابل صنعت نفت خوب بازی کردیم. البته دلیل بازی های نه چندان خوب گذشته مهیانبودن شرایط زمین ها برای پاسکاری بود. در ادامه راه نیز برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا و بازی سه شنبه مقابل پاختاکور آماده می شویم.

نوراللهی در مورد دیدار مقابل پاختاکور ازبکستان گفت: برانکو تیم پاختاکور را بررسی نموده است و قطعا این هفته به ما خواهند گفت چه کارهایی را در زمین انجام دهیم. امیدوارم استارت خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4952

به "نوراللهی: داور یک پنالتی ما را نگرفت، بودیمیر احتیاج به زمان دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوراللهی: داور یک پنالتی ما را نگرفت، بودیمیر احتیاج به زمان دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید