کیانی: فوتبالم را مدیون کمالوند هستم، همه تیم ها به اندازه خودشان هزینه کرده اند

به گزارش بلاگ پو، هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان با ابراز خرسندی از رویارویی با تیم فراز کمالوند، گفت که فوتبالش را مدیون اوست.

کیانی: فوتبالم را مدیون کمالوند هستم، همه تیم ها به اندازه خودشان هزینه کرده اند

مهدی کیانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد آخرین شرایط مس رفسنجان گفت: خدا را شکر تیم ما شرایط خوبی دارد و در آخرین بازی مقابل پرسپولیس هم با تمام وجود جنگیدیم و مستحق گرفتن سه امتیاز بودیم. ما حتی می توانستیم گل های بیشتری به پرسپولیس بزنیم، ولی متأسفانه بدشانسی آوردیم. حالا هم تمام تمرکز ما روی بازی با نفت مسجدسلیمان است تا بتوانیم برنده از زمین خارج شویم.

مس رفسنجان در فصل جاری هزینه های زیادی برای جذب بازیکن کرده است. با این شرایط اگر نتیجه نگیرد تحت فشار نقدها قرار خواهد گرفت.، وی در واکنش به طرح این موضوع تأکید کرد: در لیگ برتر همه تیم ها به میزان خودشان هزینه کرده اند. ما هم بازیکنان خوبی داریم و طبیعتاً اگر نتیجه نگیریم شرایط سخت خواهد شد، ولی من به این تیم امیدوار هستم. ما هفته به هفته بهتر می شویم و حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. من اطمینان دارم در لیگ امسال نتایج خوبی خواهیم گرفت.

هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان درباره دیدار تیمش برابر نفت مسجدسلیمان و تقابل با فراز کمالوند مربی سابقش گفت: من همیشه گفته ام که فوتبالم را مدیون فراز کمالوند هستم و زحماتی را که ایشان برایم کشید، فراموش نمی کنم. بدون شک بازی سختی داریم و نفت مسجدسلیمان حریفی سرسخت محسوب می شود، ولی در این بازی هدفی جز برد نداریم و محکوم به گرفتن سه امتیاز هستیم.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 58371

به "کیانی: فوتبالم را مدیون کمالوند هستم، همه تیم ها به اندازه خودشان هزینه کرده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیانی: فوتبالم را مدیون کمالوند هستم، همه تیم ها به اندازه خودشان هزینه کرده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید