اوضاع آشفته استقلال، چند روز قبل از السد

به گزارش بلاگ پو، وعده های فتحی در استقلال عملی نشده. نه 200 هزار دلاری که قرار بود از تیام بگیرد و نه مبلغ رضایت نامه حسینی. همه اینها را کنار بدهی های استقلال و پرداخت نشدن پول بازیکنان بگذارید. آیا اوضاع آشفته نیست؟

اوضاع آشفته استقلال، چند روز قبل از السد

به گزارش خبرنگاران، هرگز تصور نمی کردیم ماجرای تیام و استقلال به این سرعت فراموش گردد. ماجرایی پیچیده که در آن، استقلال خود را محق می دانست و تیام در قامت یک متهم، برخی اوقات پاسخگوی شائبه ها بود. امیرحسین فتحی قرار بود از تیام، پول بسازد و حداقل 200 هزار دلار دست استقلال را بگیرد. او و علی خطیر که معاون ورزشی باشگاه استقلال است، مدعی بودند که اجازه جدایی ساده و آسان را به تیام نمی دهند.

به حرف های یکی دوهفته قبل آنها استناد می کنیم. به خصوص فتحی که می گفت: تا لحظه آخر پای شکایت مان از تیام می ایستیم و نمی گذاریم او به همین راحتی ها با یک تیم جدید قرارداد امضا کند. مطمئن باشید حق استقلال را می گیریم، تا ریال آخر. مامه تیام به عجمان امارات رفت اما هنوز پولی دست استقلال را نگرفته و به حساب این باشگاه واریز نگردیده.

مدیران استقلال، در روزهای نخست جدایی تیام حتی برای او پیغام فرستادند که دور یک میز بنشینند، با هم مذاکره نمایند و حداقل 200 هزار دلار از او بگیرند اما مهاجم سنگالی پیشنهاد آنها را نپذیرفت. حالا فتحی و خطیر، همان هایی که مدعی شکایت از تیام و مقابله به مثل با او بودند، برای گرفتن طلب استقلال باید دنبال طی شدن پروسه شکایت به فیفا و رأی دادگاه کاس باشند که بیشتر از یک سال زمان می برد.

وعده های بزرگ فتحی که هنوز عملی نگردیده اند، فقط به ماجرای تیام خلاصه نمی گردد. فتحی هفته قبل به ترکیه رفت تا دومین بخش از مبلغ رضایت نامه مجید حسینی از باشگاه ترابزون اسپور را گرفتن کند. او اما دست خالی برگشت و تعیین هم نیست چه زمانی می تواند این مبلغ را از باشگاه ترکیه ای گرفتن کند. البته گفته می گردد حداقل یکی دو ماه زمان لازم است تا ترابزون اسپور مبلغی را به حساب باشگاه استقلال واریز کند. دلیل تعلل ترابزون اسپور در پرداخت پول به استقلال هم تهدید هایی است که وکیل باشگاه ایرانی در نخستین جلسه با نماینده ترابزون در تهران مطرح نموده و برای آنها خط نشان کشیده بود که باشگاه ترکیه ای را یک سال از نقل و انتقالات محروم می نماید. آنها تهدیدها را فراموش ننموده و حالا در صدد جبران رفتار طرف ایرانی خود هستند.

فتحی با توجه به حساب ویژه ای که روی گرفتن پول از ترابزون اسپور و همچنین تیام باز نموده بود، به بازیکنان قول داد که قبل از بازی مقابل پارس جنوبی جم بخشی از مبلغ قرارداد آنها را پرداخت کند. این اتفاق اما رخ نداد، چون فتحی مبلغی از ترابزون اسپور و تیام گرفتن ننموده و به همین دلیل نتوانست به وعده اش عمل کند و پول بازیکنان استقلال را پرداخت کند. در این بین حتی وینفرید شفر در تمام روزهای اخیر پیگیر عملی شدن وعده های فتحی بود اما راه به جایی نبرد.

درست در روزهایی که استقلال باید میزبان السد باشد و برای حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا کوشش کند، فتحی باید موضوع بدهی ها و مجوز حرفه ای لیگ قهرمانان آسیا را هم حل نماید. او برای حل این مشکلات کمتر از 10 روز زمان دارد. اینها را که کنار هم می گذاریم، به اوضاع آشفته باشگاه استقلال بیشتر پی می بریم. اوضاعی که در آستانه بازی با السد و بعد از شکست مقابل پارس جنوبی جم آشفته تر از قبل گردیده است.

منبع: iran-varzeshi.com
انتشار: 17 شهریور 1397 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 436

به "اوضاع آشفته استقلال، چند روز قبل از السد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوضاع آشفته استقلال، چند روز قبل از السد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید