اولین واکنش بورس در هفته جاری ، حمایت از بازار تا این لحظه نتیجه داد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، در شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل با رشد 9 هزار واحدی به یک میلیون و 641 هزار واحد رسید. رشد نیم درصدی شاخص کل در حالی بود که شاخص هم وزن منفی است.

اولین واکنش بورس در هفته جاری ، حمایت از بازار تا این لحظه نتیجه داد

در جریان معاملات امروز صف های فروش نمادهایی مانند شستا جمع شد که این نشان از بازار حمایتی امروز است، از طرفی بیشتر نمادهای بانکی به جز بعضی سهم ها با صف های فروش همرا شدند و نمادهای خودرویی هم در ادامه سیر نزولی خود امروز هم با صف های فروش همراه بودند.

در بازار امروز نمادهای فملی، فولاد و فارس به ترتیب با 4397، 4214 و 3170 بیشترین تاثیر مثبت و نماد شستا با 2496 بیشترین تاثیر منفی را بر فرایند شاخص کل بازار داشتند.

همچنین پیش از آغاز معاملات امروز بازار سهام، نمادهای پالایشی به منظور شفاف سازی در مورد نرخ خوراک متوقف شدند. از سوی دیگر قیمت جهانی سنگ آهن نیز روز گذشته به بالاترین سطح شش سال اخیر خود رسید، این در حالی است که چهار نماد از گروه پالایشی در دومین ETF دولتی با نماد پالایشی یکم حاضر هستند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 33355

به "اولین واکنش بورس در هفته جاری ، حمایت از بازار تا این لحظه نتیجه داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین واکنش بورس در هفته جاری ، حمایت از بازار تا این لحظه نتیجه داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید