اکران یک فیلم جنجالی قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از ورایتی، فیلم صحرا تریلری با موضوع مهاجرت سه هفته پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در آمریکای شمالی راهی سینماها می گردد.

اکران یک فیلم جنجالی قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

صحرا که فیلم اختتامیه جشنواره فیلم لس آنجلس در پنجشنبه شب بود، دربرگیرنده دیدگاه های جدی سیاسی است که با سخنان ضد مهاجرتی دونالد ترامپ نماینده جمهوری خواستار بازار داغی پیدا کرد. از جمله این سخنان کشیدن دیواری در مرز مکزیک بود که جلوی مهاجرت غیرقانونی را بگیرد.

فیلم صحرا را یوناس کوآرون نویسنده فیلمنامه جاذبه کارگردانی نموده و جفری دین مورگان در کنار گائل گارسیا برنال در آن نقش آفرینی نموده اند. این فیلم نخستین بار در ماه سپتامبر گذشته در جشنواره بین المللی تورنتو اکران و با نقدهای مثبت قوی برای اجرا و کارگردانی روبه رو شد و جایزه نمایش ویژه را از فدراسیون بین المللی منتقدان فیلم دریافت کرد. صحرا یا دیزرتو از سوی منتقد تورنتو به عنوان فیلمی سریع وبی امان معرفی گردید.

آلفونسو کوارون کارگردان برنده اسکار برای فیلم جاذبه همراه برادرش این فیلم را تهیه نموده است. داستان فیلم با سفری امیدوارانه در جستجوی جایی بهتر برای زندگی شروع و در نهایت به نبردی بدوی، سخت و دلخراش برای بقا بدل می گردد و تعقیب گروهی از زنان و مردان غیرمسلح را در مرز آمریکا و مکزیک؛ جایی که چیزی برای پنهان شدن وجود ندارد، توسط گروهی خائن سودجو به نمایش می گذارد.

گائل گارسیا برنال بازیگر 37 ساله مکزیکی به تازگی در فیلم نرودا نیز بازی نموده که در جشنواره کن به نمایش درآمد و برای جشنواره مونیخ نیز انتخاب شد. او بازیگر فیلم هایی چون بابل، خاطرات موتورسیکلت، عشق سگی و کوری نیز بوده است.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 22272

به "اکران یک فیلم جنجالی قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکران یک فیلم جنجالی قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید