اینستاگرام در پی رهایی کاربران از مزاحمت های مقطعی فردی یا گروهی و هم بهتر کردن بخش اکسپلور است

به گزارش بلاگ پو، گاهی پیش می آید که کسی به سبب ابراز نظر یا رفتاری یا عکس آن سکوت در مقابل قضیه ای، مورد هجوم گروهی کاربران قرار می گیرد و با سیل کامنت ها و پیغام های منفی یا توهین آمیز روبرو می گردد.

اینستاگرام در پی رهایی کاربران از مزاحمت های مقطعی فردی یا گروهی و هم بهتر کردن بخش اکسپلور است

برای مثال بسیار دیده ایم که در ایران داوران و ورزشکاران یا فعالان سیاسی مورد چنین هجوم هایی قرار گرفته اند.

اینستاگرام قابلیت تازهی به نام لیمیتس Limits را می خواهد آزمایش می نماید که به کاربران اجازه می دهد هر زمان حس نمایند که هدف آزار و اذیت قرار دارند، حسابشان را قفل نموده و هرگونه تعامل احتمالی را محدود نمایند.

آدام موسری، مدیر اینستاگرام در معرفی این ابزار به فینال یورو 2020 اشاره نمود که در جریان آن بازیگران سیاه پوست تیم ملی انگلیس پس از شکست تیمشان در برابر ایتالیا در مرحله پنالتی، با موج آزار و اذیت روبرو شدند.

موسری در ویدیویی که روز پنج شنبه به اشتراک گذاشت، اعلام نمود نژادپرستی و نفرت پراکنی جایی در اینستاگرام ندارند. نه تنها مشاهده این که با افراد چطور به این شکل رفتار می گردد، انزجارآور است بلکه نحوه عملکرد اینستاگرام هم زیر سوال می رود.

این اپلیکیشن میخواهد به کاربران ابزارهای بیشتری را فراهم کند که در برابر آزار و اذیت قدرت بیشتری به آنها می دهد و لیمیتس هم در این زمینه عمل می نماید. اینستاگرام در حال حاضر لیمیتس را در تعدادی از کشورهای دنیا آزمایش می نماید. در این بین، موسری قول داد اینستاگرام درباره نحوه مقابله با نژادپرستی در این پلتفرم، در ماههای آینده اطلاعات بیشتری فراهم خواهد نمود.

اما خبر دیگر در خصوص اینستاگرام تغییراتی در بخش اکسپلور اینستاگرام است. زیاد خرسند نشوید، قرار نیست از شر ویدئوهای زرد این بخش رها شوید!

صرفا در قابلیت تازه کاربران اجازه پیدا می نمایند که محتواهایی که به وسیله الگوریتم ها برچسب حساس خورده اند، مثلا حاوی خشونت یا صحنه های دل آزار هستند را بیشتر یا کمتر مشاهده نمایند.

راهنمای تصویری این کار:

همین! انتظار که ندارید اینستاگرام بخشی را که باعث ساعت ها اسکرول بی هدف تعداد زیادی از کاربران و اعتیاد بیشترشان به اینستاگرام را ببندد.

معماری اکسپلور، یک معماری هوشمندانه و به اندازه غیرمتعهدانه برای وابسته شدن کاربران به اینستاگرام است و می دانید که در دنیای طراحی وب و اپلیکیشن، کسی به طراحی ای که پاسخ می دهد، دست نمی زند، درست مثل دست نزدن به ترکیب یک تیم برنده ورزشی!

wonder-hanger.ir: واندر هنگر | مجله معرفی کالاها و خدمات و تولید داخلی

10az10.ir: مجله سرگرمی، مجله گردشگری، موفقیت، پزشکی، سلامت، مد و لباس

منبع: یک پزشک
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 51710

به "اینستاگرام در پی رهایی کاربران از مزاحمت های مقطعی فردی یا گروهی و هم بهتر کردن بخش اکسپلور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام در پی رهایی کاربران از مزاحمت های مقطعی فردی یا گروهی و هم بهتر کردن بخش اکسپلور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید