باخ میهمان ویژه رقابتهای تکواندو قهرمانی دنیا

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، انگلستان برای اولین بار در تاریخ 18 ساله رقابتهای قهرمانی تکواندو دنیا از روز 15 می (25 اردیبهشت ماه) میزبان بیست و چهارمین دوره رقابتهای قهرمانی دنیا در سالن ورزشی منچستر یا همان منچستر آره نا می باشد. مسابقاتی که روی هفت شیء هاپ چانگ و در مدت 5 روز با حضور 975 تکواندوکار از 150 کشور دنیا برگزار خواهد شد.

باخ میهمان ویژه رقابتهای تکواندو قهرمانی دنیا

در این دوره از مسابقات یک تیم کامل مردان و زنان (در مجموع 16 تکواندوکار) از پناهندگان زیر پرچم فدراسیون دنیای(WT) مبارزه خواهند کرد. حمایت از پناهجویان در سراسر دنیا یکی از اهداف بشردوستانه فدراسیون دنیای است. کلود مارشال هماهنگ کننده ورزشی کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل نیز در این مسابقات حضور دارد.

توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک که دو سال قبل در موجو نیز رقابتهای دنیای تکواندو را از نزدیک تماشا نموده بود، در این دوره نیز میهمان ویژه فدراسیون دنیای است. همچنین بعضی مقامات سیاسی بریتانیا، شهردار منچستر، اعضای شورای اجرایی IOC و قهرمانان پیشین تکواندو دنیا در مراسم افتتاحیه حضور خواهند داشت.

برای اولین بار در تاریخ مسابقات دنیای تکواندو، یک دوربین 4D که در مسابقات گرنداسلم در شهر ووشی چین نیز کار تصویربرداری فوق پیشرفته را انجام می داد، این رقابتها را تحت پوشش قرار خواهد داد. پوشش تصویری 360 درجه نیز اجرای تکنیک های زیبا توسط تکواندوکاران را به تصویر خواهد کشید.

برگزاری نشست شورای اجرایی، مجمع عمومی WT، نشست خبری دکتر چو رئیس WT و همچنین برگزاری انتخابات کمیته ورزشکاران از دیگر برنامه های فدراسیون دنیای در حاشیه این دوره از رقابتهای دنیای است.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6923

به "باخ میهمان ویژه رقابتهای تکواندو قهرمانی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باخ میهمان ویژه رقابتهای تکواندو قهرمانی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید