بازیکنان و کادر فنی تنها بودند، کم و کاستی های زیادی داشتیم

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، فاضل اتراچالی عصر دوشنبه در مصاحبه با خبرنگاران ورزشی استان گلستان در خصوص قهرمانی تیم ملی کبدی مردان ایران در بازی های آسیایی جاکارتا، اظهار کرد: تمامی بازیکنان در این دوره به قهرمانی باور داشتیم، در این دوره یک تیم بودیم و نتیجه آن را هم با کسب مدال طلا گرفتیم.

بازیکنان و کادر فنی تنها بودند، کم و کاستی های زیادی داشتیم

وی اضافه نمود: سال گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا در گرگان ناکام شدیم و همان جا قول دادیم که این ناکامی با طلای بازی های آسیایی جبران گردد و با کادر فنی و برنامه ریزی بهتر قهرمان شدیم.

وی توضیح داد: در این هشت ماه کوشش زیادی انجام دادیم و تیم های دیگر به خصوص هند و کره جنوبی را بررسی کردیم و خوشحالم که نتیجه کوشش های خود را گرفتیم.

تحمل ناراحتی و عصبانیت مربیان را نداشتم

کاپیتان گلستانی تیم ملی کبدی مردان ایران با بیان اینکه کم و کاستی های زیادی داشتیم، گفت: گاهی اوقات تحمل ناراحتی و عصبانیت مربیان برای ما سخت بود زیرا از جایی حمایت نمی شدیم و بازیکنان و کادر فنی تنها بودند.

اتراچالی افزود: به چشم می دیدیم که مربیان مانند پدری دلسوز زحمت می کشند و تمام بازیکنان هم قسم گردیده بودیم که نتیجه زحمات آنها را بدهیم و خدا را شکر این اتفاق رخ داد.

وی در پاسخ به این سوال که تفاوت سرمربی فعلی و سرمربی پیشین ایران چه بود، اظهار کرد: مربی باید از تمام بازیکنانش بهره ببرد و آقای مازندارنی تفاوتش با مربیان هندی این است که با تزریق روحیه به بازیکنان موجب انرژی تیم می گردد.

اتراچالی بیان نمود: آقای مازندرانی از تمام توانایی های یک بازیکن استفاده می نماید و کادر فنی جدید به خوبی رقیبان ما را بررسی کردند و تنوع تاکتیکی زیادی در این رقابت ها داشتیم، یکی دیگر از خصوصیات آقای مازندرانی صمیمت با بازیکنان تیم است و همواره مانند یک دوست با ما رفتار می نماید.

وی ادامه داد: مربیان هندی با ما به صورت کلی کار می کردند اما کادر فنی ایرانی روی جزئیات کار می نمایند و فاصله ما با تیم هند کار کردن روی همین جزئیات بود.

فشار زیادی روی بازیکنان هندی است

کاپیتان گلستانی تیم ملی کبدی مردان ایران در خصوص واکنش هندی ها به شکست مقابل ایران و نرسیدن به فینال بازی های آسیایی، گفت: مردم هند حتی یک درصد هم فکر نمی کردند تیم شان قهرمان نگردد اما به فینال هم نرسیدند و در بخش زنان هم ایران قهرمان شد و اکنون فشار زیادی روی بازیکنان هندی است.

اتراچالی اضافه نمود: کاپیتان تیم ملی هند به دلیل فشارهای زیاد از تیم ملی خداحافظی کرد، رسانه های هندی هم فشار زیادی به رئیس فدراسیون هند آورده اند و احتمال برکناری اش وجود دارد.

وی ادامه داد: من چندین سال است در لیگ هند بازی می کنم و خوشبختانه هندی ها بازیکنان ایرانی را دوست دارند.

گفتنی است؛ تیم ملی کبدی مردان ایران با سرمربی و هفت بازیکن گلستانی، مدال طلای بازی های آسیایی 2018 جاکارتا را کسب کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 965

به "بازیکنان و کادر فنی تنها بودند، کم و کاستی های زیادی داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان و کادر فنی تنها بودند، کم و کاستی های زیادی داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید