با امن ترین ایرلاین دنیا در سال 2020 آشنا شوید

به گزارش بلاگ پو، با آغاز سال میلادی 2020 تغییراتی در رتبه ایرلاین ها به وجود آمد که در این میان قصد داریم امن ترین ایرلاین دنیا در سال 2020 را به شما معرفی کنیم. این رتبه بندی از سوی سایت مرجع و دنیای airlineratings.com استخراج شده است و ایرلاین ها همه ساله برای به دست آورن رتبه های برترکه در فروش بیشتر بلیط هواپیما ارزشمند است همه کوشش خود را انجام میدهند. در سال 2020 این اتفاق برای ایرلاین کانتاس که یک ایرلاین استرالیایی است افتاده است، در ادامه قصد داریم درباره این ایرلاین و رتبه های سایت airlineratings بیشتر شما را در جریان بگذاریم، با خبرنگاران همراه باشید.

با امن ترین ایرلاین دنیا در سال 2020 آشنا شوید

امن ترین ایرلاین دنیا سال 2020

ایرلاین استرالیایی کانتاس که چندی قبل با راه اندازی بلندترین راستا پروازی دنیا، از سیدنی تا نیویورک که بسیار بر سر زبان ها آمد، سال جاری با به دست آوردن رتبه امن ترین ایرلاین دنیا قطعاً رتبه فروش بلیط هواپیما راستاهای پروازی خود را در سال میلادی 2020 خواهد شکست.

این ایرلاین از سال 1921 در حال فعالیت است و به عنوان بزرگترین خط هوایی استرالیا شناخته میشود. سایت معتبر airlineratings برای آنکه امن ترین ایرلاین دنیا را در سال 2020 انتخاب کند، 405 ایرلاین را از سراسر دنیا مورد آنالیز قرار داد، و در نهایت کانتاس با پشتوانه فعالیت 99 ساله خود و استفاده تکنولوژی های نوآورانه در صنعت هوانوردی که موجب ارتقاء امنیت مسافران میشود، این ایرلاین را به عنوان امن ترین خط هوایی دنیا معرفی کرد.

سردبیر airlineratings عنوان نموده است که در طول 60 سال گذشته، هواپیمایی کانتاس تقریباً پشرو اصلی ایمنی در بخش عملیاتی پروازها بوده است و تلفاتی نیز نداشته است. پس از این ایرلاین میتوان ایر نیوزیلند را در رتبه دوم قرار داد.

رتبه بندی امن ترین ایرلاین های دنیا در سال 2020

1- کانتاس

2- ایر نیوزیلند

3- اوا ایر

4- هواپیمایی اتحاد

5- قطر ایرویز

6- سنگاپور ایرلاین

7- هواپیمایی اتحاد

8- هواپیمایی آلاسکا

9- کاتای پاسیفیک

10- ویرجین استرالیا

11- ایرلاین هاوایی

12- ویرجین آتلانتیک

13- تی ای پی پرتغال

14- اس ای اس

15- رویال جردن

16- سوئیس ایر

17- فین ایر

18- لوفت هانزا

19- ایر لینگوس

20- کی ال ام

این رتبه بندی ها برای افرادی که به امن بودن پروازهای بین المللی اهمیت میدهند و زیاد به نقاط مختلف دنیا با رزرو بلیط هواپیما سفر میکنند از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. استرالیا پیشرو در زمینه امنیت پرواز میباشد. امیدواریم از نزدیک نیز با هواپیمایی کانتاس به این کشور سفر کنید.

منبع: travelandleisure

منبع: تریپ
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 65536

به "با امن ترین ایرلاین دنیا در سال 2020 آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با امن ترین ایرلاین دنیا در سال 2020 آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید