با شکست قهرمان بازیهای آسیایی صاحب مدال آسیا شدم

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، در چارچوب مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا که در توکیو ژاپن در جریان دارد و در بخش انفرادی اسلحه سابر مردان، امروز مجتبی عابدینی تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت اما در این مرحله مقابل حریفی از چین مغلوب شد و صاحب مدال برنز شد.

با شکست قهرمان بازیهای آسیایی صاحب مدال آسیا شدم

مجتبی عابدینی پیش از دیدار مرحله نیمه نهایی و در مرحله یک چهارم پیروز شده بود گو بونگیل از کره جنوبی که قهرمان بازیهای آسیایی اندونزی شده بود را شکست دهد.

این شمشیرباز اسلحه سابر با ابراز خشنودی از مدال بدست آمده خود در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: خدا را شاکرم که با وجود شرایط خاص و آسیب دیدگی که با آن روبرو بودم توانستم مدال برنز این رقابت ها را از آن خود کنم.

وی ادامه داد: 25 روز پیش در جریان یکی از رویدادهای اعزامی به خاطر برخورد حریف از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شدید شدم طوری که حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خیلی معین نبود. با این حال طی این مدت به صورت مستمر فیزیوتراپی خود را دنبال کردم تا بتوانم به این رقابت ها برسم. از این حیث مدال بدست آمده برایم ارزشمند است.

عابدینی توضیح داد: ارزشمندی مدال برنزم بیشتر از این حیث است که با غلبه بر حریف مدعی کره جنوبی یعنی گو بونگیل بدست آمد. این شمشیرباز کره ای که قهرمانی بازیهای آسیایی جاکارتا را در کارنامه دارد در مرحله یک هشتم باعث حذف محمد رهبری شد اما خدا را شکر من توانستم در مرحله یک چهارم او را شکست داده و حضور خود در جمع 4 بازیکن برتر و کسب حداقل مدال برنز را قطعی کنم. اینکه مقابل این بازیکن پیروز شدم ارزش زیادی داشت.

این شمشیرباز اسلحه سابر ابراز امیداری کرد که تیم اسلحه سابر در بخش تیمی مسابقات قهرمانی آسیا مدال خوشرنگی کسب کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8009

به "با شکست قهرمان بازیهای آسیایی صاحب مدال آسیا شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با شکست قهرمان بازیهای آسیایی صاحب مدال آسیا شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید