بستری بیش از 1600 نفر با علایم تنفسی در بیمارستان های یزد

به گزارش بلاگ پو، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: از ابتدای شیوع ویروس و بیماری کرونا در استان تا به امروز، هزار و 601 نفر با علایم تنفسی در بیمارستان های یزد بستری شدند.

بستری بیش از 1600 نفر با علایم تنفسی در بیمارستان های یزد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، محمد نوری شادکام با بیان اینکه بیمارانی که علائم تب و لرز یا تنفسی دارند به مراکز منتخب جامع سلامت مراجعه و از حضور در بیمارستان ها پرهیز نمایند، گفت: در شهر یزد، چهار مرکز و در هر یک از شهرستان های استان، یک مرکز منتخب جامع سلامت منظور شده است.

وی چهار مرکز منتخب جامع سلامت در شهر یزد را شامل مرکز رحمت آباد، نیکوپور، امامشهر، و زارچ اعلام نمود و ادامه داد: مرکز بقایی پور بیمارستان شهید صدوقی نیز آماده پذیرش بیماران با اعلام تنفسی و تب و لرز است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد افزود: مرکز جامع سلامت شماره 2 ابرکوه، مرکز شماره چهار اردکان، مرکز شماره 2 بافق و مرکز شماره یک میبد نیز برای همین منظور، آماده پذیرش این بیماران هستند.

نوری شادکام گفت: همچنین مراکز جامع سلامت شهرستان های اشکذر، بهاباد، محمد رسول الله تفت، خاتم، شهید بهشتی مهریز نیز آماده پذیرش این دست از بیماران هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد توضیح داد: مراجعه نمایندگان به این مراکز توسط پزشکان مستقر در آن ویزیت و در صورتی که درمان به صورت سرپایی باشد، بیمار را ویزیت و مرخص می نمایند و در صورتی که مشکوک به کرونا باشد ضمن قرنطینه بیمار در منزل، از خانواده وی نیز در برابر بیماری احتمالی محافظت خواهد شد.

وی افزود: این دست از بیماران در صورتی که احتیاج به بستری شدن داشته باشند در بیمارستان های همان شهرستان بستری خواهند شد.

تا به امروز 171 نفر مبتلای قطعی به ویروس کرونا در یزد شناسایی شدند و 20 نفر نیز تا به امروز بر اثر این بیماری فوت نموده اند. مسئولان نیز شرایط یزد را بحرانی اعلام نموده اما مردم همچنان بی توجه در حال خرید عید و تردد در خیابان ها هستند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 21737

به "بستری بیش از 1600 نفر با علایم تنفسی در بیمارستان های یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بستری بیش از 1600 نفر با علایم تنفسی در بیمارستان های یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید