بهترین مکان ها برای مسافرت در دسامبر

به گزارش بلاگ پو، به طور کلی ماه دسامبر مانند گردباد است. همانطور که هرج و مرج آخر هفته شکرگزاری محو می شود، دنیا برای تعطیلات انتها سال آماده می شود. ایجاد تعادل بین خرید، مهمانی­ های کاری و خانواده دلهره­ آور است. اما کسانی که توانایی این را دارند تا در کوتاه­ترین زمان کارهای خود را انجام دهند و بگریزند، قیمت های مقرون به صرفه، خوش گذرانی های مخصوص این فصل و چشم اندازهای زیبایی را برای آغاز یک سال بهتر خواهند داشت. با مجله خبرنگاران همراه باشید.

بهترین مکان ها برای مسافرت در دسامبر

یکی از بزرگترین بازارهای کریسمس در فرانکفورت آلمان قرار گرفته است، شهری که به طور شگفت انگیزی یکی از مکان های ارزان قیمت این ماه برای مسافرت است. کسانی که به صرفه جویی علاقه دارند باید نگاهی هم به لاس وگاس بیندازند، جایی که قیمت هتل­ ها برای تعطیلات پیش رو کاهش پیدا کرده است.

می خواهید از هوای سرد فرار کنید؟ سفر به ساحلی آفتابی مانند جزیره بزرگ هاوایی، مکزیک یا باهاما هر نوع پریشانی زمستانی را از خاطر شما خواهد برد. با این حال بهتر است از شن و ماسه دور باشیم و در مکان های خوش آب و هوا مانند سیم ریپ (جایی که آسمان در فصل خشک بسیار صاف و شفاف است) یا اورگلید فلوریدا، که با فلامینگوهای بزرگ، پلنگ های فلوریدا و کروکودیل های آمریکایی اش مدینه فاضله ای برای علاقمندان به حیات وحش است.

دسامبر، آخرین فرصت شما برای سفر در سال جاری است، قبل از اینکه همه چیز دوباره با آغاز فصل نو به حالت اول برشود، بنابراین بگذارید جادوی این فصل شما را به مکانی دور یا نزدیک هدایت کند. (و همه توصیه ­های ما را برای بازدید از بهترین مکان های در ماه های ژانویه، فوریه و پس از آن را مطالعه کنید)

فرانکفورت آلمان

این شهر شاید مونیخ یا برلین نباشد اما هنوز هم شما دلایل زیادی برای سفر به مرکز مالی آلمان دارید: باشگاه­ های شیک و نو، معماری نوین، رستوران­ های سرزنده که از طریق خارجی­ ها اداره می شود و نوشیدنی هایی که مردم دنیا را به این شهر جذب می کند. دسامبر زمانی که بازارهای کریسمس و زمین­ های اسکیت روی یخ به روی مردم باز می­ شود و نوشیدنی سیب مشهور شهر در هر گوشه از آن سرو می­ شود یک حس جادویی برای شهر به ارمغان می­ آورد.

لس کابس، مکزیک

کابس دوباره بعد از اینکه طوفان اودیل خط ساحلی را تخریب کرد، بازگشته است، و هتل های بزرگ دوباره در سراسر شهر باز شده اند. دو تازه وارد که ما به آنها علاقه داریم: یکی کیپ است، از هتل های تامپسون، با اتاق­ هایی مشرف صخره آرک شکل ال آرکوو یک رستوران که سرآشپز آن انریکه اولورا است، و دیگری مار آدنترو است که نمایشگاه رستوران سوشی آن در میان انبوهی از شاخه ها قرار گرفته است. در همان نزدیکی، برنامه تماشای نهنگ ها در سالن تفرجگاه ساحل هیلتون لاس کابو و گلف در ماه دسامبر آغاز می شود، جایی که هر اتاق و هر رستوران چشم انداز نهنگ ها در دریای کورتس را دارد که در پی بچه هایشان هستند.

کوچی، هند

استان کرالا از شهرهای شلوغ هند بدور است. اینجا خانه های قایقی در حوالی ساحل پرسه می زنند، سلامتی در جنگل ها موج میزند و زندگی آهسته در جریان است و تفاوتی را در ماه دسامبر که آب سردتر است احساس نمی کنید. کوچی این مرکز تاریخی، این فصل یک انرژی نو را تجربه می کند زیرا میزبان بنیاد کوچی-موزیریس است، یک نمایشگاه از هنر معاصربا حضور هند و استعدادهای بین المللی. می خواهید همه چیز را ببینید؟ یک سفر طولانی آرام به داخل کشور داشته باشید.

لاوگاس، نوادا

بعد از تراژدی کنسرت درفضای باز لاس وگاس، شرکت هواپیمایی ایالات متحده برای مسافرانی که از و به لاس وگاس بلیط رزرو کرده بودند دوباره بلیط صادر می کند. برای آخرین اطلاعات سفر با شرکت هواپیمایی یا هتل خود چک کنید.

اگر در پی بازی و هیجان هستید لاس وگاس همان جایی است که باید بروید. دسامبر نرخ هتل ها پایین تر از تمام سال است حتی می توانید پس انداز هم داشته باشید. غذاهای شهر الان عالی است. شما می توانید غذاهای خیابانی خوشمزه و آبمیوه های زیادی را در لاکومیدا امتحان کنید.

برای خرید بلیت هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

0nlysms.ir: تنها پیامک | مجله موفقیت، پزشکی، خانواده، تکنولوژی، گردشگری، استارتاپ

thailandnet65.ir: سفر به تایلند | تور تایلند ارزان، تور لحظه آخری، تور نوروز بهار، تابستان، پاییز، زمستان

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 52734

به "بهترین مکان ها برای مسافرت در دسامبر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مکان ها برای مسافرت در دسامبر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید