تاثیر سیدجلال در پرسپولیس مشهود بود، جذب مهاجم رادست دلال ها ندهند

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر پیروز شد روز گذشته در خوزستان با نتیجه یک بر صفر تیم فولاد را شکست بدهد.

تاثیر سیدجلال در پرسپولیس مشهود بود، جذب مهاجم رادست دلال ها ندهند

محمود خوردبین پیشکسوت پرسپولیس و سرپرست سابق این تیم در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره این مسابقه گفت: گابریل کالدرون روز گذشته در نحوه چینش بازیکنان و ترکیب تیم خوب عمل نموده بود؛ بخصوص با بازگرداندن کاپیتان تیم یعنی سیدجلال که حضورش هم به بازیکنان دیگر روحیه داد و هم مدیریتش در زمین مشهود بود.

وی ادامه داد: پرسپولیس بعد از گل خوب دفاع کرد. البته در ضد حملات هم موقعیت هایی داشت که می توانست به گل برسد ولی در مجموع عملکرد تیم قابل قبول بود.

پرسپولیس در حال حاضر سه مدافع وسط آماده یعنی سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان را در اختیار دارد. فکر می کنید کالدرون باید به چه نحوی از این بازیکنان استفاده کند که پرسپولیس متضرر نگردد؟ خوردبین در پاسخ به این سئوال، تاکید نمود: این سرمربی تیم است که باید بداند چطور از این بازیکنان استفاده کند. گاهی احتیاج به سیدجلال است؛ گاهی باید از کنعانی زادگان استفاده گردد و در برخی از مسابقات هم باید شجاع خلیل زاده به میدان برود. این هنر سرمربی است که بتواند از بازیکنانش به خوبی استفاده کند.

سرپرست سابق پرسپولیس با تمجید مجدد از عملکرد سیدجلال حسینی و اینکه تاثیرش در زمین مشهود بود، یادآور شد: پرسپولیس با برد مقابل فولاد دوباره مدعی شد و باید خودش را در جمع چهار تیم برتر جدول نگه دارد. پرسپولیس باید در نیم فصل حتما و حتما یک مهاجم بگیرد تا مشکلاتش در خط حمله هم برطرف گردد.

خوردبین با بیان اینکه تاکنون چیزی از جونیور براندائو مهاجم برزیلی پرسپولیس ندیده است، تاکید نمود: امیدوارم اینبار جذب مهاجم را دست دلال ها ندهند و بگذارند کسانی که این کاره هستند برای پرسپولیس بازیکن انتخاب نمایند.

abanhome.com: بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 15176

به "تاثیر سیدجلال در پرسپولیس مشهود بود، جذب مهاجم رادست دلال ها ندهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاثیر سیدجلال در پرسپولیس مشهود بود، جذب مهاجم رادست دلال ها ندهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید