تخریب 10 خودرو به وسیله جوان پولدار پس از دعوا با نامزدش، دستگیری عامل شرارت

به گزارش بلاگ پو، رئیس پلیس امنیت تهران عظیم از بازداشت شروری اطلاع داد که پس از دعوا با نامزد خود، در حوالی دریاچه چیتگر اقدام به تخریب 10 دستگاه خودرو نموده بود.

تخریب 10 خودرو به وسیله جوان پولدار پس از دعوا با نامزدش، دستگیری عامل شرارت

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم؛ بامداد چند روز پیش اهالی یکی از منطقه ها اطراف میدان ساحل (حوالی دریاچه خیلج فارس) با صدایی شبیه تیراندازی از خواب بیدار شدند و در یکی از خیابان ها فردی را دیدند که با چاقو و قمه در حال تخریب خودروهای پارک شده است.

این فرد پس از تخریب 10 دستگاه خودرو از محل متواری شد و مراتب به اطلاع مأموران پلیس امنیت تهران عظیم رسید و در نهایت با اقدامات اطلاعاتی انجام شده، به وسیله مأموران پلیس امنیت تهران عظیم بازداشت شد.

متهم این پرونده که کمتر از 20 سال سن دارد و آثار ضربات چاقو در پشت گردن وی هویدا بود، درباره این اقدام شرورانه خود می گوید: آن شب عصبی بودم و حواسم دست خودم نبود، از محله مان در منطقه شهرک غرب به میدان ساحل رفتم و پس از جر و بحث و دعوا با نامزدم، به محل زندگی آنها رفتم و اقدام به تخریب خودروها کردم.

وی که صاحب یک نمایشگاه خودرو در شمال غرب تهران و از تمکن اقتصادی خوبی برخوردار است، می گوید: ماهانه حدود 40 تا 50 میلیون عایدی دارم و به هیچ وجه مشکل اقتصادی ندارم، آن شب هم کنترلم را از دست دادم و وقتی به خود آمدم، پشیمان شدم.

سردار علی ذوالقدری؛ رئیس پلیس امنیت تهران عظیم با اعلام خبر بازداشت این فرد شرور به خبرنگار تسنیم گفت: برخورد قانونی و قاطع با این متهم و سایر افرادی که بخواهند با اقدامات شرارت آمیز، به امنیت جامعه و مردم خدشه وارد نمایند، صورت می گیرد و به هیچ وجه در برخورد با اوباش مماشات نمی کنیم.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 51555

به "تخریب 10 خودرو به وسیله جوان پولدار پس از دعوا با نامزدش، دستگیری عامل شرارت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخریب 10 خودرو به وسیله جوان پولدار پس از دعوا با نامزدش، دستگیری عامل شرارت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید