تداوم فرایند صعودی بورس

به گزارش بلاگ پو، شاخص کل بازار سرمایه امروز هم مانند روز گذشته روندی صعودی داشت و در ساعات ابتدایی معاملات امروز به یک میلیون و 268 هزار واحد نیز رسید البته این بازار در حالی به کار خود انتها داد که شاخص کل در رقم یک میلیون و 257 هزار واحد ایستاد.

تداوم فرایند صعودی بورس

به گزارش خبرنگاران از ایسنا، شاخص کل بازار سرمایه با 9717 واحد افزایش رقم یک میلیون و 257 هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز 66 واحد افزایش یافت و به رقم 369 هزار و 600 واحد رسید. در بازار امروز یک میلیون معامله به ارزش 126 هزار و 596 میلیارد ریال انجام شد.

سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین و صنایع پتروشیمی خلیج فارس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه گذاری غدیر، پالایش نفت تهران و معدنی و صنعتی گل گهر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

همچنین ایران خودرو، سایپا، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، فولاد مبارکه اصفهان، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان و سرمایه گذاری سیمان تامین نمادهای پربیننده بورس بودند.

بازگشت فرابورس به کانال 16 هزار واحد

شاخص کل فرابورس هم 44 واحد افزایش یافت و به رقم 16 هزار و 39 واحد رسید. معامله گران این بازار 631 هزار معامله به ارزش 44 هزار و 520 میلیارد ریال انجام دادند.

بیمه پاسارگاد، سرمایه گذاری صبا تامین، شرکت آهن و فولاد ارفع، پتروشیمی تندگویان و هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل سرمایه گذاری اقتصادی سپهر صادرات و فراوری نیروی برق دماوند نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

لیست نمادهای پربیننده این بازار از برق و انرژی پیوندگستر پارس، پتروشیمی ارومیه، سرمایه گذاری پویا، کشاورزی و دامپروری ملاردشیر، سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان، تهیه توزیع غذای دناآفرین فدک و مجتمع صنایع لاستیک یزد تشکیل شده است.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 37952

به "تداوم فرایند صعودی بورس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم فرایند صعودی بورس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید