ترویج گردشگری در چیانگ مای با استفاده از گل ها

به گزارش بلاگ پو، چیانگ مای از گل برای بالا بردن نام تجاری خود در زمینه گردشگری استفاده می نماید.

ترویج گردشگری در چیانگ مای با استفاده از گل ها

استان چیانگ مای به همراه اداره کنوانسیون و نمایشگاه تایلند (سازمان عمومی) یا TCEB و اداره هتلداری تایلند بیان کرد یک پروژه مشارکتی تازه در بخش شمالی راه اندازی می نماید. این پروژه به وسیله یک پلت فرم از شبکه Pracharath ایجاد شده است و از گل ها به عنوان یک ویژگی کلیدی برای معرفی یک نام تجاری تازه تحت عنوان Chiang Mai Blooms استفاده می نماید و هدفش جشنواره گل سرسبد استان است و چیانگ مای را یک نقطه دنیاگردی برجسته در آسیا معرفی می نماید.

آقای Putipong Sirimatya معاون فرماندار چیانگ مای گفت:

اقتصاد خلاق و نوآور، مهم ترین فاکتورهایی هستند که توسعه تایلند را تحت تأثیر قرار می دهند. استان چیانگ مای با سازمان گردشگری تایلند (سازمان عمومی)، انجمن هتلداری تایلند و بخش شمالی همراه با اداره گردشگری تایلند (TAT) و TCDC چیانگ مای برای ارتقاء چیانگ مای و تبدیل آن به یک موتور پیش برنده اقتصاد محلی کوشش می نمایند. رهبر این پروژه از گل به عنوان یک عنصر کلیدی یاد کرد و نام تازه تجاری چیانگ مای را، شکوفه های چیانگ مای (Chiang Mai Blooms) گذاشت.

جشن گل چیانگ مای، مهم ترین رویداد کشور و افسانه شهر، یک تصویر ایده آل از زمستان در چیانگ مای را به نمایش می گذارد. نمای گل های رنگارنگ همراه با دختران چیانگ مای و چترهای دستی رنگارنگ به عنوان نماد Lanna Dream شناخته می شوند.

بسیاری از مسیرهای گل در چیانگ مای از بیش از ده هزار بازدیدنماینده در سال استقبال می نماید و محبوبیت زیادی در بین گردشگران دارند. با استفاده از همین نقاط قوت هر ساله تعداد زیادی دنیاگرد از سراسر دنیا برای جشنواره Flagship به چیانگ مای می آیند.

با همکاری جوامع و ذینفعان محلی، فعالیت های مرتبط با گل جمع آوری شده و در تقویم گردشگری ماه فوریه چیانگ مای برگزار می گردد، آن ها شامل فعالیت های تجاری، خدمات، اقامت، غذا، فعالیت های اوقات فراغت و مسیرهای سفر می شوند.

این تقویم تحت نام تجاری تازه Chiang Mai Blooms ترویج شده و هدف آن ترویج چیانگ مای به عنوان یک نقطه برجسته در آسیا است، با این حال آن ها در پی بهبود این جشنواره هستند و از رویدادهای موفقیت آمیز مشابه در خارج از کشور الهام می گیرند. علاوه بر این، هنرمندان گل و گیاه محلی، فرصت های بیشتری را برای کار با کارشناسان طرح ها برای بهبود قالب جشنواره و ایجاد نقاط فروش تازه برای جشنواره، به وجود می آورد.

خانم Supawan Teerarat، معاون ارشد توسعه و نوآوری استراتژیک کسب و کار TCEB گفت:

TCEB پتانسیل این را دارد که با استفاده از جشنواره، اقتصاد محلی را تحریک کند و یک تصویر خوب برای جذب مسافران دنیای ایجاد کند. بسیاری از شهرهای سراسر دنیا، به ویژه شهرهای غیر مرکز و شهرهای دیگر، از فستیوال به عنوان محرک مالی استفاده می نمایند. برای چیانگ مای، جشنواره گل چیانگ مای در حال حاضر به عنوان دارایی شهر شناخته می گردد و می تواند برای جذب مسافران بین المللی بیشتر توسعه یابد. TCE پروژه Chiang Mai Blooms را پشتیبانی می نماید که باعث رشد اقتصاد محلی می گردد. با همکاری بخش عمومی، مالی و کارآفرینان، TCEB همکاری بین بخش های عمومی و خصوصی را برای یک رویداد پایدار افزایش می دهد. در همین حال، با ترکیب فعالیت های مرتبط با گل موجود و فعالیت های تازه ایجاد شده به وسیله جوامع محلی، جشنواره گزینه های بیشتری برای بازدیدنمایندگان فراهم می نماید و آن ها را به صرف زمان بیشتری در چیانگ مای دعوت می نماید و به اقتصاد چیانگ مای یاری می نماید.

رئیس انجمن گردشگری هتل های شمالی تایلند، گفت:

مأموریت چیانگ مای بلومز توسعه شهر چیانگ مای به وسیله زیباشناسی و خلاقیت است. با استفاده از گل فرصت های مالی زیادی ایجاد می نماید و این یک افتخار برای مردم چیانگ مای است و این شهر مانند یک مدل برای دیگر شهرستان های کشور توسعه می یابد.

گل ها مهم ترین محصول کشاورزی چیانگ مای هستند که در بخش گردشگری و بعلاوه شیوه زندگی چیانگ مای نقش به سزایی دارند. گل ها بخشی از دستور غذاها، نوشیدنی ها، محصولات مراقبت از پوست و الگوهای لباس هستند. بازار گل های محلی جاذبه گردشگری محبوبی است. هتل ها و استراحتگاه ها از گل ها به عنوان اقلام تزئینی استفاده می نمایند و موجب طراوت و زیبایی می شوند تا از مهمانان به برترین شکل پذیرایی نمایند. این جذابیت چیانگ مای است که آن را در دنیا منحصربه فرد نموده و مانند آن در دنیا نیست.

Chiang Mai Blooms نشان دهنده یکپارچگی خلاقیت کارآفرینان پیشرو در چیانگ مای و ایده های تازه نسل تازه است که تجربیات شاد و زندگی سبز را نشان می دهد. این جشنواره سه گروه بازدیدنماینده را هدف قرار می دهد؛ گروه اول، مردم چیانگ مای هستند و هدف آن تبدیل چیانگ مای به نسل تازه و دیدگاه های تازه است. این جشنواره نشان دهنده همکاری میان مردم چیانگ مای و بعلاوه قدرت نسل تازه است که می تواند تغییراتی در آینده شهر ایجاد کند.

گروه دوم، مسافران از بانکوک و مسافران داخلی با قدرت خرید بالا هستند و این ایده را مطرح می نماید که چیانگ مای یک شهر متمدن و زیبایی است که هر سال باید از آن بازدید نمایند.

گروه سوم، مسافران بین المللی هستند و این ایده را ارائه می دهد که چیانگ مای مقصد بعدی سفر است و حتما جشنواره گل چیانگ مای را تجربه نمایند و حداقل برای یکبار در زندگی از این محل بازدید نمایند.

منبع: کجارو / traveldailynews.asia
انتشار: 26 آبان 1403 بروزرسانی: 26 آبان 1403 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 73347

به "ترویج گردشگری در چیانگ مای با استفاده از گل ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترویج گردشگری در چیانگ مای با استفاده از گل ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید