تریلر تازه Need for Speed Unbound تعقیب و گریز پلیس را نشان می دهد

به گزارش بلاگ پو، استودیوی کرایتریون گیمز (Criterion Games) به تازگی تریلر جدیدی از گیم پلی بازی مسابقه ای Need for Speed Unbound منتشر نموده است که صحنه هایی از تعقیب و گریز پلیس را نشان می دهد.

تریلر تازه Need for Speed Unbound تعقیب و گریز پلیس را نشان می دهد

تازهترین نسخه از سری نید فور اسپید، کمتر از یک ماه پیش از سوی الکترونیک آرتز معرفی گردید. در این بازی که با موتور بازی سازی فراست بایت پیشرفته، مشابه نسخه های قبلی می توانید به مسابقات خیابانی و تعقیب و گریز پلیس در شهری به نام Lakeshore بپردازید. با این حال چیزی که بیش از همه توجه بازیکنان را جلب کرد، سبک بصری خاص آن بود.

تریلر گیم پلی تازه بازی به تعقیب و گریز می پردازد. بر اساس موضوع پاداش بیشتر در ازای ریسک بیشتر، بازیکنان می توانند با فرار از پلیس که از مکانیک های تازهی برخوردار شده، پول بیشتری بدست آورند. با این حال فرار از دست آن ها آسان نخواهد بود زیرا پلیس ها از وسایل نقلیه تازه و هلیکوپترهایی برای تعقیب شما استفاده می نمایند. آن ها حتی ممکن است به طور ناگهانی در میان مسابقات مختلف ظاهر شوند. در توضیحات این تریلر بازی آمده است:

در کنار گیم پلی جزئیاتی از پاداش های پیش خرید بازی و نسخه Palace Edition معین شده است. قیمت این نسخه ویژه 79.99 دلار است و شامل چهار اتومبیل سفارشی تازه می گردد که با پیشرفت در گیم پلی باز می شوند. بعلاوه با خرید این نسخه تعدادی جلوه های رانندگی، پلاک خودرو، یک ژست شخصیت منحصر به فرد و غیره دریافت خواهید کرد. با پیش خرید بازی به جلوه های مختلف، پلاک خودرو، استیکر و 150 هزار دلار پول درون بازی دست پیدا خواهید کرد که البته مختص بخش چند نفره خواهد بود.

بازی Need for Speed Unbound در تاریخ 2 دسامبر 2022 (11 آذر 1401) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. کسانی که می خواهند بازی را بدون خرید امتحان نمایند، می توانند با داشتن اشتراک سرویس EA Play به وسیله Origin و EA App، نسخه آزمایشی 10 ساعته بازی را تجربه نمایند. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 آبان 1401 بروزرسانی: 4 آبان 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 67667

به "تریلر تازه Need for Speed Unbound تعقیب و گریز پلیس را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تریلر تازه Need for Speed Unbound تعقیب و گریز پلیس را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید