تغییر در پیغام های صوتی واتساپ

به گزارش بلاگ پو، واتساپ در ماه های اخیر به طور مداوم پلتفرم خود را مجذوب کننده و به روزتر می نماید تا تجربه کاربری پایگاه کاربری بزرگ خود را بهبود بخشد و اکنون، به نظر می رسد که جدیدترین افزوده این پیغام رسان بر تعاملی تر کردن پیغام های صوتی تمرکز دارد.

تغییر در پیغام های صوتی واتساپ

به گزارش خبرنگاران، پلتفرم پیغام رسان محبوب واتساپ که متعلق به شرکت متا است، در حال حاضر در حال آزمایش ویژگی های تازهی مانند واکنش های پیغام، ویژگی نظرسنجی و پشتیبانی از چند دستگاه است. اما ویژگی های تازه به همین جا ختم نمی گردد، زیرا این شرکت در حال کار بر روی ارائه ویژگی های تازه دیگری است که به بهبود تعاملات صوتی یاری می نماید. این به افزوده های تازه قرار است به روزرسانی هایی مانند پیش نمایش پیش نویس، توانایی توقف و ازسرگیری ضبط، پخش خارج از چت، ازسرگیری پخش، و حتی تجسم شکل موج را ارائه دهد.

ارسال پیغام های صوتی در واتساپ از سال 2013 شروع شده است. با این حال، اگرچه قابلیت صوتی تمرکز اصلی این پلتفرم نیست، اما این شرکت گفت که به طور میانه 7 میلیارد پیغام صوتی در روز به وسیله این پیغام رسان ارسال می گردد. بنابراین، به وضوح می توان فهمید که قابلیت ارسال پیغام صوتی یک عملکرد محبوب در این برنامه است و جای تعجب نیست که این شرکت در پی بهبود بیشتر آن باشد. یکی از ویژگی های آینده شامل ویژگی Out of Chat Playback است که به کاربران امکان می دهد حتی اگر خارج از چت اصلی باشند به پیغام های صوتی گوش دهند. این یک ویژگی بسیار درخواست شده از سوی کاربران است و یک تغییر کیفیت زندگی محسوب می گردد.

علاوه بر این، کاربران در به روز رسانی تازه می توانند ضبط صدا را متوقف نموده و بعد دوباره از سر بگیرند. یکی دیگر از ویژگی های تازه این به روز رسانی این است که می توان قبل از ارسال پیغام صوتی ضبط شده خود قبل از ارسال و به وسیله ویژگی پیش نمایش تازه آن، گوش داد. در نهایت، قابلیت تازه Waveform Visualization نیز به شما نمایشی بصری از صدای پیغام صوتی می دهد. همه این ویژگی ها باید ظرف چند هفته آینده در دسترس کاربران این پلتفرم قرار گیرند که البته می تواند تجربه کاربری آن ها را افزایش دهد.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 21 خرداد 1401 بروزرسانی: 21 خرداد 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 63085

به "تغییر در پیغام های صوتی واتساپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر در پیغام های صوتی واتساپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید