تهیه قوانین خاصِ دانش بنیان ها مسائل را حل می نماید ، رویداد گام دوم دانشگاه آزاد راهی برای جذب سرمایه و پیشبرد کار

به گزارش بلاگ پو، موسس یک شرکت دانش بنیان و فناور برتر ضمن پیشنهاد راه حلی برای برطرف مسائل و موانع خود گفت: شرکت در رویداد گام دوم دانشگاه آزاد به جذب سرمایه و شناسایی نیرو های جوان برای پیشبرد کار یاری می نماید.

تهیه قوانین خاصِ دانش بنیان ها مسائل را حل می نماید ، رویداد گام دوم دانشگاه آزاد راهی برای جذب سرمایه و پیشبرد کار

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه آزاد اسلامی 31 اردیبهشت ماه سال جاری وارد چهلمین سال تاسیس خود می شود و این دانشگاه وارد گام دوم خود می شود به همین مناسبت رویدادی را با نام گام دوم دانشگاه آزاد برگزار می نماید تا آنچه در دانشگاه آزاد اسلامی در این چهل سال به بلوغ رسیده، در معرض نمایش قرار دهد. موضوع این رویداد مهم، ارائه برنامه های دانشگاه آزاد در گام دوم، معرفی دستاورد های فناورانه و نوآورانه دانشگاه و پرداختن به نیاز مردم است.

مریم گل آبادی دانشیار واحد اصفهان دانشگاه آزاد (خوراسگان) بعنوان یکی از فناوران برتر و پژوهشگران نمونه کشور قرار است که در این رویداد شرکت نموده و ضمن انتقال تجربه، توانمندی های خود و شرکت دانش بنیانی که سال هاست راه اندازی نموده و مدریت می نماید به نمایش گذارد.

گل آبادی در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران درباره فعالیت و شرکت دانش بنیان خود اعلام کرد: سابقه فعالیت ما در حوزه فراوری بذر هیبرید صیفی جات گلخانه ای و فضای باز در ایران به راه اندازی شرکت دانش بنیان نگین بذر دانش از سال 92 برمی شود که توانسته با علم روز جهان و بهره گیری از متخصصان داخلی پروژه فراوری بذر هیبرید را از صفر تا صد با موفقیت انجام دهد.

این فناور برتر کشور ادامه داد: تا به امروز 22 رقم محصولات مختلف گلخانه ای را در موسسه ثبت و گواهی بذر و نهال به ثبت رساندیم و چندین مورد آن ها در حال حاضر به وسیله کشاورزان کشور استفاده می شوند. حال در نقطه ای هستیم که به سرعت ارقام فراوریی و ثبتی ما برای محصولات مختلف درحال افزایش است.

دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به مسائل و چالش های موجود برای فعالیت عنوان نمود: از زمان اجرایی شدن ایده برای یک فناور مسائل هم آغاز می شود. مسائل زیرساختی و امکانات بیشترین درگیری است که یک محقق با آن روبرو می شود.

وی اضافه نمود: نبود امکانات آزمایشگاهی کافی، نبود فضای گلخانه ای کافی، کمبود زمین زراعی مناسب با آب کافی و ... از جمله موانع فعالیت ما در سال های اخیر بوده است که بالطبع بدون آن ها می توانستیم جایگاه بهتری را در بحث فراوری و تعداد ثبتی های محصولات داشته باشیم.

گل آبادی اعلام کرد:، چون شرکت های دانش بنیان کمتر به مسائل مالی تسلط دارند و بر پایه علم هستند، وقتی به مرحله فروش محصولات می رسند به یاری و حمایت ویژه نیاز دارند لذا شعار سال برای توجه به شرکت های دانش بنیان و حمایت از فراوری داخل بسیار می تواند در تقویت و حمایت از ما موثر واقع شود.

به گفته مدیر شرکت دانش بنیان نگین بذر دانش مسائل و موانع موجود به گوش مسئولان در جلسات مختلف رسانده شده و هرچند در حد توان به ما یاری کردند، اما شاید نیاز باشد که یکسری قوانین و تمهیدات نو برای این منظور تدبیر شود.

گل آبادی درباره شرکت در رویداد گام دوم دانشگاه آزاد و انتظارات خود از آن گفت: انتظار داریم که بتوانیم با شرکت در این رویداد ضمن شناسایی افراد جوان و باانگیزه، نسبت به جذب سرمایه گذار اقدام کنیم. اگرچه حال حاضر در نقطه اوج تحقیقاتی و فراوریی خود هستیم، اما اگر بتوانیم حمایت های بیشتری را بگیریم قطعا سرعت و خروجی های ما بیشتر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 تیر 1401 بروزرسانی: 8 تیر 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 63875

به "تهیه قوانین خاصِ دانش بنیان ها مسائل را حل می نماید ، رویداد گام دوم دانشگاه آزاد راهی برای جذب سرمایه و پیشبرد کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهیه قوانین خاصِ دانش بنیان ها مسائل را حل می نماید ، رویداد گام دوم دانشگاه آزاد راهی برای جذب سرمایه و پیشبرد کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید