توزیع گوشت تنظیم بازار تا انتها ماه رمضان ادامه دارد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، رضا سالمی گفت: طبق سنوات گذشته دامداران تا اواخر خرداد به سبب استفاده از علوفه طبیعی از عرضه دام اجتناب می نمایند.

توزیع گوشت تنظیم بازار تا انتها ماه رمضان ادامه دارد

به گفته او، با توجه به کاهش عرضه دام سبک تا یک ماه و نیم آینده، معاون اول رئیس جمهور تدبیری مبنی بر جبران این کمبود به وسیله ذخایر گوشت منجمد اتخاذ نموده است.

آقای سالمی می گوید: هم اکنون هر کیلو گوشت گوساله منجمد با نرخ 90 هزار تومان به مباشرین و 95 هزار تومان به مصرف نماینده و گوشت منجمد گوسفندی با قیمت 80 هزار تومان در اختیار مباشرین و 85 هزار تومان در دست مصرف نماینده قرار می گیرد. بعلاوه هر کیلو گوشت گرم گوسفند با نرخ 110 هزار تومان به مباشرین و با نرخ 116 هزار و 900 تومان برای مصرف نماینده عرضه می گردد. گوشت گرم گوساله هم 94 هزار تومان به مباشرین و برای مصرف نمایندگان هم به قیمت 120 هزار تومان توزیع می گردد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام تهران می گوید: توزیع گوشت تنظیم بازار تا خاتمه ماه رمضان ادامه دارد و همیشه در نظر داریم که با واردات گوشت منجمد و گرم کاهش عرضه را جبران کنیم.

طبق سنوات گذشته دامداران تا اواخر خرداد به علت علوفه طبیعی در مرتع از عرضه اجتناب می نمایند که پشتیبانی امور دام با عرضه گوشت منجمد و گرم تنظیم بازار در پی جبران کمبود عرضه هستند.

طبق گفته مسئولان پشتیبانی امور دام روزانه 30 تا 40 تن گوشت به کشور وارد می گردد که این اندازه تا سقف مجوز 10 هزار تن درحال انجام است.

منبع: خبرنگاران

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 30 خرداد 1401 بروزرسانی: 30 خرداد 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 63478

به "توزیع گوشت تنظیم بازار تا انتها ماه رمضان ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع گوشت تنظیم بازار تا انتها ماه رمضان ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید