جبران عقب ماندگی ها از تقویم آموزشی کشور لازم است

به گزارش بلاگ پو، رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یازدهم گفت: عقب ماندگی ها از تقویم آموزشی قطعا احتیاج به جبران دارد، بر همین اساس از وزرات خانه علوم و اموزش و پرورش دعوت می گردد تا در این باره گزارش ارائه نمایند.

جبران عقب ماندگی ها از تقویم آموزشی کشور لازم است

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یازدهم درباره دستور رئیس جمهور برای بازگشایی مدارس و دانشگاه ها از 15 شهریورماه، گفت: موضوع تغییر تقویم آموزشی پیش از شیوع ویروس کرونا هم مطرح بود و عقب ماندگی ها آموزشی موجب شد که در این باره تصمیم گیری گردد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر اقدامی در راستای بازگشایی مدارس و دانشگاه ها باید با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی باشد، توضیح داد: جان و سلامت دانشجویان، دانش آموزان، معلمان و اساتید و کادر دانشگاهی مهم ترین مسئله برای ما است.

وی با تأکید بر اینکه عقب ماندگی ها از تقویم آموزشی قطعا احتیاج به جبران دارد؛ اظهار کرد: بر همین اساس از وزرای آموزش و پرورش و علوم در نخستین نشست کمیسیون آموزش دعوت به عمل خواهد آمد تا درباره برنامه های خود در رابطه با جبران تقویم آموزشی کشور گزارش ارائه نمایند.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با بیان اینکه تصمیم گیری در مورد بازگشایی مدارس و دانشگاه ها احتیاج به آنالیز کارشناسی دارد؛ گفت: مجلس زمانی در این تصمیم مداخله خواهد نمود که تصمیمات در این زمینه به حوزه آموزش کشور، لطمه وارد کند.

سفر به کیش

سفر به کیش، جاذبه های دیدنی ایران

تور استانبول

تور استانبول | تور ترکیه ارزان، تور لحظه آخری ترکیه، تور نوروز 98، بهار، تابستان، پاییز، زمستان 97
منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 29096

به "جبران عقب ماندگی ها از تقویم آموزشی کشور لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جبران عقب ماندگی ها از تقویم آموزشی کشور لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید