جزئیات پذیرش بدون آزمون دانشگاه تهران

به گزارش بلاگ پو، تهران (پانا) - دانشگاه تهران برای سال تحصیلی 1401-1400 از بین دانشجویان متقاضی (15 درصد برتر دانشگاه تهران و دانشگاه های مشمول فراخوان) در مقطع ارشد دانشجو جذب می نماید.

جزئیات پذیرش بدون آزمون دانشگاه تهران

دانشگاه تهران در اجرای سیاست های راهنمایی و حمایت از دانشجویان برتر برای ورود به دوره کارشناسی ارشد با استناد به آئین نامه های شورای راهنمایی استعداد درخشان وزارت علوم و مصوبات شورای آموزشی دانشگاه، برای سال تحصیلی 1401-1400 از بین دانشجویان متقاضی (15 درصد برتر دانشگاه تهران و دانشگاه های مشمول فراخوان) نسبت به پذیرش و معرفی تعدادی از متقاضیان اقدام نموده است.

پذیرش نهایی و ثبت نام قطعی منوط به احراز کلیه شرایط مندرج در فراخوان و پس از تأیید سازمان سنجش آموزش کشور؛ در شهریور ماه 1400 به وسیله وبگاه معاونت آموزشی دانشگاه تهران اعلام خواهد شد.

اعلام نتایج اوّلیه هیچ گونه حقّی برای داوطلبان ایجاد نمی کند و پذیرش نهایی منوط به تأیید سازمان سنجش آموزش کشور می باشد و احراز صلاحیت عمومی و انضباطی دانشجویان لازم است. امروز نتایج اولیه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره کارشناسی ارشد سال تحصیلی 1400-1401 اعلام شد.

متقاضیان باید حداکثر تا تاریخ 31 شهریور و طی 8 نیمسال دانش آموخته شوند. در صورت انصراف در هر رشته / گرایش؛ نفرات ذخیره به ترتیب اولویت و ظرفیت پذیرش خواهند شد.

نحوه و زمان ثبت نام حضوری و غیرحضوری پذیرفته شدگان ورودی سال 1400 به وسیله پذیرش دانشجویان استعدادهای درخشان، در اواخر شهریور سال آینده بعد از اعلام نتایج قطعی کنکور سراسری به وسیله وبگاه معاونت آموزشی دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد و قبول شدگان ملزم هستند اخبار مربوط به ثبت نام را به وسیله وبگاه فوق پیگیری و در موعد مقرر نسبت به انجام مراحل ثبت نام اقدام نمایند.

اطلاع رسانی به وسیله وبگاه خواهد بود و معاونت آموزشی دانشگاه مسئولیتی برای اطلاع رسانی از سایر مبادی ندارد.

پذیرفته شدگان علمی در صورت درخواست انصراف از ادامه تحصیل در این دانشگاه؛ لازم است نسبت به تکمیل و امضا فرم انصراف مندرج در سامانه جامع آموزشی با شناسه کاربری و رمز ورود خود حداکثر تا تاریخ 15 اردیبهشت اقدام نمایند. پس از تاریخ فوق انصراف و جایگزینی امکانپذیر نخواهد بود.

نتایج رشته های دانشکده شیمی پردیس دانشکده های فنی و دانشکده تربیت بدنی متعاقباً و پس از آنالیز و اعلام نظر گروه های آموزشی از همین وبگاه اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 44689

به "جزئیات پذیرش بدون آزمون دانشگاه تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات پذیرش بدون آزمون دانشگاه تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید