حذف آموزشیار معلم بودن در بدو رتبه بندی فرهنگیان

به گزارش بلاگ پو، تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون آموزش از اعمال اصلاحات لایحه رتبه بندی معلمان در نشست امروز کمیسیون آموزش اطلاع داد.

حذف آموزشیار معلم بودن در بدو رتبه بندی فرهنگیان

به گزارش خانه ملت، رضا حاجی پور در تشریح نشست عصر امروز (یکشنبه 9 آبان ماه) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: در نشست امروز براساس ضرب الاجلی که رئیس مجلس برای بازنگری در لایحه رتبه بندی معین کرد، کمیسیون بلافاصله وارد اصلاح مواد 4 به بعد این لایحه شد و 3 ماده از این لایحه را مورد آنالیز کارشناسی قرار داد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی افزود: بر این اساس ماده 4 لایحه رتبه بندی که براساس آن معلمان در بدو ورود لزوماً آموزشیار معلم معین می شدند، حذف شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس ادامه داد: ماده 5 این لایحه نیز با اعمال اصلاحاتی به تصویب رسید. در این ماده فرآیند رتبه بندی برای کلیه معلمان در استخدام آموزش و پرورش معین می گردد و براساس آن دولت مکلف است آیین نامه اجرایی این قانون را تا انتها سال 1400 تدوین کند.

حاجی پور افزود: بعلاوه پیشنهاداتی درخصوص ماده 6 لایحه رتبه بندی وجود داشت که در این خصوص مباحث کارشناسی در کمیسیون مطرح و ادامه آنالیز ها به جلسه بعدی کمیسیون موکول شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 آذر 1400 بروزرسانی: 10 آذر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 57448

به "حذف آموزشیار معلم بودن در بدو رتبه بندی فرهنگیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف آموزشیار معلم بودن در بدو رتبه بندی فرهنگیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید