حسینی: مسئله ای برای انتشار کل قرارداد ها وجود ندارد، بدهکار هستیم

به گزارش بلاگ پو، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره مسائل سرخپوشان مرکز توضیحاتی را بیان نمود.

حسینی: مسئله ای برای انتشار کل قرارداد ها وجود ندارد، بدهکار هستیم

به گزارش ، سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره قهرمانی سرخپوشان مرکز در سوپرجام اظهار کرد: مسائل زیادی برای این مسابقه داشتیم. 7 بازیکن ما در اردوی تیم ملی بودند و 2 - 3 مصدوم هم داشتیم.

حسینی اظهار کرد: بحث درصد دریافتی در پرسپولیس وجود ندارد. ما 55 درصد دریافتی داشته ایم، اما منتظر هستیم تا ببینیم شرایط چگونه می گردد. من فقط امیدوارم شفاف سازی قرارداد ها انجام گردد؛ ما می خواهیم این اتفاق رخ دهد. چه ایرادی دارد که کل قرارداد ها منتشر گردد.

او اضافه کرد: ما کنار هم تمرین می کردیم. هنگامی که تیم ملی اردو داشت، تیم ما با نفرات کامل تمرین نمی کرد به همین علت امروز یک مسابقه سخت مقابل تراکتور داشتیم. خدا را شکر توانستیم این بازی را ببریم و قهرمان شویم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه پرسپولیس ملی پوشان زیادی دارد و هر بازیکنی که تعویض شد یک بازیکن دیگر تیم ملی به زمین رفت، گفت: کار در تیم ما سخت است. اینکه یک بازیکن ملی به جای دیگری وارد زمین می شد درست است، اما باید بپذیریم این بازیکنان 20 روز کنار هم حضور نداشتند.

او درباره مسائلی که در تیم فوتبال پرسپولیس وجود دارد، بیان نمود: مسائل در تیم ما وجود دارد. سمیعی و صدری مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره باشگاه کوشش می نمایند. ما منتظریم تا مسائل حل شوند.

حسینی درباره اینکه در واکنش به اظهارات فرهاد مجیدی خواستار شفاف سازی قرارداد ها است، گفت: نه، اصلاً منظورم صحبت های مجیدی نیست. چیزی که ما می گوییم را به استقلال می چسبانند و صحبت هایی که آن ها می نمایند به تیم ما ارتباط می دهند. به نظرم نباید فضا اینگونه باشد. این درست نیست که مسائل را به این 2 تیم ارتباط بدهند و سایر تیم ها کار خود را انجام دهند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه در این سال هایی که فوتبال بازی نموده آیا مالیات پرداخت نموده است یا خیر، گفت: تمام مالیات ها را خودمان پرداخت نموده ایم. ما از نفت تهران اصلاً پولی نگرفتیم، اما باید قرارداد با آن باشگاه را بدهیم. هرجا که می رویم بدهکار هستیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 شهریور 1400 بروزرسانی: 5 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 53253

به "حسینی: مسئله ای برای انتشار کل قرارداد ها وجود ندارد، بدهکار هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: مسئله ای برای انتشار کل قرارداد ها وجود ندارد، بدهکار هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید