حضور کاراته در المپیک جوانان قطعی شد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، سایت رسمی فدراسیون جهانی کاراته در همین مورد نوشت: هیئت اجرایی کمیته بین المللی المپیک (IOC) با حضور کاراته در برنامه بازیهای المپیک جوانان 2022 که به میزبانی سنگال در داکار برگزار می گردد، موافقت کرد.

حضور کاراته در المپیک جوانان قطعی شد

این تصمیم یک نقطه عطف برجسته دیگر برای این ورزش است و این فرصت را به کاراته می دهد تا بعد از بازی های المپیک جوانان 2018 در بوینوس آیرس و بازی های المپیک 2020 در توکیو ، ارزش های بسیاری را در مرحله المپیک نشان دهد.الهام از موفقیت در بازی های المپیک جوانان 2018 در بوینوس آیرس ، کاراته در برنامه بزرگترین رویداد ورزشی زیر سن قانونی در دنیا ادامه خواهد داد. این ورزش در سال 2018 اولین بازی های المپیک خود را در بوینوس آیرس تجربه کرد. این مسابقات هیجان انگیز برای همواره در تاریخ این رشته ماندگار شد.

آنتونیو اسپینوزا رئیس فدراسیون دنیای در این مورد گفت: تصمیم به حضور کاراته در برنامه داکار 2022 دوباره یک موفقیت بزرگ برای ورزش کاراته است. کاراته جذابیت چشمگیر جوانان خود را در این رویداد بزرگ و مهم به نمایش خواهد گذاشت و ما یک بار دیگر نشان خواهیم داد که کاراته سزاوار حضور به عنوان یک ورزشی رسمی و اصلی المپیک است. من مطمئن هستم که تمام دنیا کاراته این خبر خارق العاده را جشن می گیرند؛ همه ما در کنار هم آماده خواهیم بود تا یک نقطه عطف دیگر را برای کاراته تجربه کنیم.

بازی های المپیک جوانان 2022 از 21 اکتبر تا 15 نوامبر 2022 برگزار می گردد. در حالی که هنوز تاریخ رقابت های کاراته تأیید نشده است ، مسابقات کاراته در داکار شش دسته کومیته را شامل می گردد که سه دسته در هر بخش دختران و پسران خواهد بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 16955

به "حضور کاراته در المپیک جوانان قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور کاراته در المپیک جوانان قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید