خانلرخانی: برگزاری ادامه لیگ برتر تکواندو به صلاح نیست، مسابقات را تعطیل نمایند

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم ملی پاراتکواندو گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، دیگر برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر به صلاح نیست و تصمیم عاقلانه تعطیلی کامل مسابقات است.

خانلرخانی: برگزاری ادامه لیگ برتر تکواندو به صلاح نیست، مسابقات را تعطیل نمایند

پیغام خانلرخانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد شرایط ملی پوشان پاراتکواندو گفت: تمرینات ملی پوشان المپیکی از هفته گذشته شروع شده و قرار است بعد از تعطیلات نوروز نیز اردوی قهرمانی آسیا را با حضور تمامی ملی پوشان برگزار کنیم.

وی در مورد احتمال برگزاری مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آسیا در اردیبهشت ماه سال آینده در لبنان گفت: این خبر رسمی است و رئیس فدراسیون تکواندو لبنان نیز در پیج رسمی خود از شروع مسابقات قهرمانی آسیا در 22 اردیبهشت ماه سال آینده خبر داده است. در حال حاضر زمان مناسبی تا شروع مسابقات داریم و با توجه به انتشار ویروس کرونا خیلی صلاح نیست تمام تیم را در اردو داشته باشیم.

سرمربی تیم شهرداری ورامین در مورد لغو مسابقات لیگ برتر مطرح نمود: به نظر من اشتباه بزرگی کردیم و لغو کامل مسابقات خیلی بهتر است تا بخواهیم مسابقات را به عقب بیندازیم. در ابتدا قرار بود مسابقات 12 اسفند ماه برگزار گردد و بعد عنوان شد این مسابقات 19 اسفند ماه پیگیری می گردد و در آخرین اعلام نیز از آخرین روزهای اسفند ماه به عنوان تاریخ برگزاری این مسابقات صحبت شده است.

خانلرخانی اضافه کرد: با توجه به شرایط انتشار ویروس کرونا هر چه به جلوتر رفتیم شرایط بدتر شده است و به نظر من عاقلانه تر است که مسابقات کاملا تعطیل گردد. در ابتدا اسفند ماه این امکان وجود داشت که مسابقات برگزار گردد، اما در حال حاضر با توجه شرایط کشور و ورود ویروس کرونا در خانواده تکواندو که یکی، دو نفر را گرفتار نموده است دیگر صلاح به برگزاری مسابقات نیست. به خاطر حفظ سلامت بچه ها و مربیان باید این مسابقات کاملا تعطیل گردد. ویروس کرونا چیزی نیست که بگویم ما گرفتار آن نخواهیم شد و محتمل است با برگزاری مسابقات همه ما گرفتار آن شویم.

وی در مورد احتمال نیمه کاره ماندن مسابقات فصل جاری گفت: قطعا احتمال نیمه کاره ماندن مسابقات وجود خواهد داشت. اگر سازمان لیگ بتواند با بهتر شدن شرایط مسابقات را در فروردین ماه برگزار کند لیگ سال جاری به خاتمه خواهد رسید، اما با توجه تقویم شلوغ فدراسیون در سال آینده احتمال برگزار نشدن مسابقات بیشتر است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 21350

به "خانلرخانی: برگزاری ادامه لیگ برتر تکواندو به صلاح نیست، مسابقات را تعطیل نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانلرخانی: برگزاری ادامه لیگ برتر تکواندو به صلاح نیست، مسابقات را تعطیل نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید