خبرنگاران استاندار اصفهان: تاثیرات کرونا بر اقتصاد آنالیز گردد

به گزارش بلاگ پو، اصفهان - خبرنگاران - استاندار اصفهان با اشاره به ضرورت فعالیت علمی و پژوهشی در باره کاهش آسیب های دوران پس از کرونا گفت: باید راهبردها و سیاست های حمایتی با آنالیز تاثیرات کرونا بر اقتصاد تدوین گردد.

خبرنگاران استاندار اصفهان: تاثیرات کرونا بر اقتصاد آنالیز گردد

عباس رضایی روز شنبه در بیست و پنجمین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اضافه نمود: بر همین اساس باید کمیته ای با موضوع سازمان برنامه و بودجه استان و دستگاه های ذیربط، تشکیل و پیامدهای منفی کرونا بر اقتصاد، احصا و با نگاه تبدیل تهدید به فرصت، راهبردهای مناسب برای بدون برون رفت از مسائل پیش بینی گردد.

وی اضافه نمود: سرلوحه قراردادن سیاست ها و برنامه های اقتصاد مقاومتی به منظور فائق شدن بر مسائل دوره پساکرونا و همچنین جهش فراوری، یک ضرورت است.

استاندار اصفهان تاکید نمود: حفظ سرمایه های اجتماعی به وسیله اعتمادسازی از دیگر لوازم و ضروریاتی است که در برنامه ریزی باید مد نظر قرار گیرد.

وی اظهار داشت: حمایت جدی از شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها، بهره گیری از فرصت فضای مجازی و اینترنت و ارائه خدمات بخش های دولتی و خصوصی از این طریق و همچنین توسعه دولت الکترونیک می تواند در کاهش آسیب های دوره پسا کرونا موثر باشد.

رضایی با تاکید بر ضرورت نظارت بر اجرای دقیق طرح فاصله گذاری هوشمند گفت: توجه به ظرفیت های مردمی در رعایت دستورالعمل های ابلاغی طرح فاصله گذاری اجتماعی به وسیله ایجاد مطالبه گری عمومی، می تواند ضمانت اجرایی خوبی برای این طرح ایجاد کند.

همچنین در این جلسه رییس سازمان برنامه و بودجه استان اصفهان به ارائه تحلیلی از تهدیدها و فرصت ها دوران پسا کرونا پرداخت.

نعمت الله اکبری، توسعه دولت الکترونیک، سوق دادن بسته های حمایتی برای اقشار آسیب پذیر و حفظ شرکت ها را از جمله ضروریات این دوران برشمرد.

تا به امروز بیش از70 هزار ایرانی به کرونا مبتلا شده اند که از این میان بیش از چهار هزار و 300 تن جان خود را از دست داده اند.

wonder-hanger.ir: واندر هنگر | مجله معرفی کالاها و خدمات و تولید داخلی

10az10.ir: مجله سرگرمی، مجله گردشگری، موفقیت، پزشکی، سلامت، مد و لباس

منبع: ایرنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 23755

به "خبرنگاران استاندار اصفهان: تاثیرات کرونا بر اقتصاد آنالیز گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار اصفهان: تاثیرات کرونا بر اقتصاد آنالیز گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید